12 Mart 2009 Perşembe

Otobüs.....

bizim orda TEM üzerinde... gayri resmi bir otobüs durağı var .... hani varya otoyolda durmak ve duraklamak yasak olan TEM .... haaaa işte o....
orda bi tane durak var ...
gerçi günahını almiyim TEM değil tam olarak bağlantı yolu...
neyse o durağa her gün gider gelirim efendim... son günlerde bi değişiklik var .normalde yağmur çamur malüm... balçığın içinde yürüye yürüye gidiyoruz.... ben hiç gocunmuyom da millet buruş bir surata ayakalarını temizlerken görmek pek hoş olmuyo... ammaaaaaaaaaaaaa artık öle değil ..devir değişti...
niye ?...
seçim var :))...
artık bizimde durağa bağlantı yolumuz var .... hatta gördüm bordür falan koyuyorlar... muhtar mı belediye mi... büyükşehir mi bilmem... öyle siyasetle falan heç işim olmaz ama istiyorum ki her daim seçim olsun.. şöle yılda bir falan ... neyin kötüsü yani :))..
bi ara üşenmessem fotosunu çekecem... ahım var valla...:)
bide enteresan bişidir ki....
orda otobüs durur....
insanlar otobüs bekler...
oraya ulaşak diye yol/bordür bile döşerler....
ama... gelgör ki orası otobüs durağı değildir.... :P
İETT ye sorsan inkar eder durağını..... hiç bir hatta görünmez..
söylesen böye bişey .... duran otobüslere bile ceza kesilebilir yani... :)
heyyy gidi canım memleketim....

bu arada tüm otobüslerinin yukardaki resimdeki modelden olamasını istiyorum.... biri böyle bir söz verecek olursa hiç üşenmem.. en az yüz tane oy bulurum ona :).. kim olursa yeter ki insanlara değer verildiğini göreyim...

4 yorum:

sufi dedi ki...

Olsun be güzelim.Allahın hazinesi mi eksilir, istediklerin olsun gitsin.Dilek.

ıvır zıvır... dedi ki...

Amin ...efendim... :) tüm dileklerimiz hayırlısı ile gerçek olsun inşlh...
teşekkürler...

Biraz dedi ki...

ama insanlara deger veriliyor ki...secim yaklasirken deger veriliyor. Ya hic verilmese ya hepten camur icinde yuzsek...
bence insana maksimum olcude deger veriliyor...mesela 10 uzerinden 1 bu maximum:)

ıvır zıvır... dedi ki...

Biraz....
maximum bilinci biraz minumum kaçıyor...:) ama kesinlikle seçimler şöle altı ayda bir falan yapılırsa bu fark bir nebze olsun kapana bilir :P