9 Nisan 2010 Cuma

Gözlemsel Aşk


Sürtünme kuvvetini ihmal edemiyorsak....
Makaralara henüz çalışmayıp, zaten de aslında sınava seneye gireceksek...
Sabit makaraların gıcık yanlarını keşfetmemişsek...


hiç ama hiç farketmez... aşk belkide mekanik bir olgudur...ve bu yüzden herkes çözemiyor...

4 yorum:

ruhum dedi ki...

Valla ben bir balık olarak aşka mekanik diyemiycem :)
Hiç beklemediğin bir anda çarpıverir ...
Çarpılırsın inş., en kısa zamanda:))

aerodinamik yar dedi ki...

:)))
kompleks bi konu.. :)

komançi dedi ki...

makara dişlerinin yağlanması gerekir ara ara. yoksa gıcırdar aşk.

ruhum dedi ki...

Komançi
Bir kez bile gıcırdattın mı; istediğin kadar yağla, (en iyi kaliteyi kulansan bile) fayda etmez:)
Yağ mağ nafile:))
Mesele gıcırdatmamakta:))