3 Nisan 2010 Cumartesi

Topal Civciv...


yazılarımın kısmen takip edildiğimi var sayarak, en son basit bir kuluçka makinesi yaptığımı biliyoruz... evet buraya kadar bişi yok
burada son çıkan civcivlerden bahsetmeyecektim...
yani bu çocuğunda tüm işi gücü bu zannedilmesin diyerekten. ama şu resimlerdeki civcivler tam bir vehamet...

olay kısaca şöyle oldu. yeni yumurtadan çıkan civcivler tamamen korumasız ve aciz oluyorlar, malüm.. ama bişey daha var. o da kemik yapılarının oturmamış olmalarını. yumurtadan çıktıktan sonra bi süre yanlız kalması gereken civcivleri ısınsınlar diye, yan yana koymayı marifet saydım... üst üste lambanın yanında bekleşen civcivlerden şu ikisinin ayak kemikleri yanlış kaynamış durumda :S.. :(...
yauvv!... insanın bu kadar zoruna gider mi yahu...
hayır bide böyle bi şeye sebep olmanın üzüntüsü var.

annemle bir birimize bakın, ne yapmalıyız? dedim... yani böyle mi büyüyecek, yoksa acımı çekiyorlar dedim, korkarak ...
napacaz ismail ... sokağa atacak değiliz... diyip çıkıştı... kendimi kötü ve ahlaksız bir ebeveyn gibi hissetmemde buna eklendi, anlayacağınız...

işin en ilginç yanı, bu iki sıpanın diğerleri yanında çok daha sevimli görünmesi... :S sanki hiç biri yokmuşta, bu ikisi varmış gibi... demek, dedim... Allah bunların sevgisini ayrı veriyor...
velhasılı eğer bu civcivler sağ salim büyürse iki tane topar tavuğumuz/horozumuz olacak...
hayatınızda bu kadar sevimli topallık görmediğinize de bahse girerim...
***
onun dışında hayat burda giderek dahada hareketleniyor. bu yazıda, başlığa saygı duyarak, başka bişey eklemlendirmek istemiyorum....

4 yorum:

ruhum dedi ki...

Merhaba
Çok üzüldüm kıyamam ben onlara.Küçükken biz de annemlere zorla civciv aldırtırdık kardeşimle:)
Sonra da balkondan odanın içine alır koş koş peşinden kovalardık, ya aklıma geldi de ne çok güldüm...

ıvır zıvır dedi ki...

gülmene vesile olmak güzel... :)
civcivler gerçekten sevimlidirler...

ıvır zıvır dedi ki...

sonradan not:
ikiside öldü....

Unknown dedi ki...

benım kosim çivciv çıkaracak o civcivlerı kosi ile nasıl bakarım