14 Temmuz 2010 Çarşamba

ankaradayım...
evet hava yine sıcak... ama seminer gördüğünüz yer 2. bodrum katında olmasının avantajlı..
en güzelide kızılayın orta yerinde olması otelinizin...
devletin imkanlarını neredeyse hiç kullanmadım hayatımda... belediyede çalışmaya başladığım şu yeni dönemde mobilyalarımı ve bilgisayarımı bile kendim aldım... burda üniversitedeki aldığım harç kredisini ayrı tutmak isterdim ama devlet onu zaten geri aldı bile :)... şu anda belediyeler birliğinin bu derece yüksek düzeyde ve m asraflı bir eğitimini almamı süpriz gibi görüyorum nedense...

bazen dışardan destek görülebilir demek ki...
***
bi kaç güzel daha var ankara da ...
kızılayda nargile güzel...
kuzenler güzel...
dostlarla aynı şehirde olmak güzel...

2 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

ankara güzeldir...

Başak dedi ki...

hava güzel...