8 Şubat 2010 Pazartesi

Erciyes Mimarlık...


geçen hafta iyi bişeyler oldu.. yazmak ise bugüne kalmış...

... işle ilgili olarak, eski ve yeni belediye başkanlarına aklıma geleni söyledikten sonra.... geçen haftanın üç gününü şekilde görmüş olduğunuz erciyes mimarlık fakültesi yüksek lisans programına başvurarak geçirdim...

aylar öncesinde yaptığım internet araştırmasında bana en yakın olan iki üniversiteden biri olan erciyesi fark ettim... aslında biraz uzak sayılır ama olsun dedim... ilk başta çukurova diye tuttursamda... sonradan
''zaten bir ayağım adanada diğeride kayseride olsun.. zaten buralarda hayat yok.. dışarı çıkar kafamı dağıtırım'' şekilde başladı herşey...

başvuru için iki günden ilki olan pazartesi günü koştur koştur vardığım da kayseriye, saat 15.30 civarıydı... ama başvuru için gerekli olan ALES in orjinali diye tutturdular, oysa zaten ösym kendi sitesinde yayınlıyordu, notları...
yapmayın hacılar- hocalar... desemde dinlemediler...
her neyse...
bu belgenin ankara bilkentteki ösym merkezi dışında başka bir yerden alınamayacağı ortaya çıktı... bu sırada aramadığım kimse kalmadı ankarada... ama nafile, ve uğraşırken saat 17.00 oldu. böylelikle geri sayım başladı... akşam doğru, ankaraya gittim gece otogara 03.00 de vardım ve saat 7.00 ye kadar otogarda yattım... nasıl gideceğimi bile kestiremediğim ösym merkezine bi şekilde gittim ve apartopar kayseriye döndüm... dönerken şarjım bitti ve şarjı doldurayımderken molada otobüsü kaçırdım :)... Allah'tan muavin sayıyı hemen almışta çok geçmeden ileride durdular ben zor zoruna koşarak yetiştim...sonradan çok düşündüm ki, hayatımda bir molada kaçırdığım ilk otobüstü... kayseriye indim, öz geçmiş... noter... kırtasiye işleri... ve saat 16.30 civarı, son anlar diye bileceğim bir saatte başvurumu yaptım.. tabi bu sırada telefonlarım ve sinir harbi devam ediyordu...

o akşam çiftehana döndüm ve ertesi gün.. ingilizce sınavım olamasına rağmen kabul edildiğimi öğrendim...

ama akıllı üniversitelilerimiz(!) asilen kazananlar için tek bir gün zaman verdikleriden... perşembe sabahı maraton, yeniden başladı... (cuma günü kayıt hakkı yedeklerindi)
daha kasabadan çıkarken beraber otobüsü kaçırıdım (bak burda biraz suçum var) ve elimde telefon ile, otobüsü, merkeze haber vermek suretiyle durdurdum... bir kavşaktan bir kavşağa koşarken, karlı ve soğuk bir havada koşmanın ciğerlerimi nasılda acıttığını, şu an bile hatırlıyorum, yaklaşık yarım saat 'oksijenli' soluma devam ettim...

sonrasında...heryer kara teslim olduğum için herşey dahada stresli geçti..
ilçede otobüsü 30 sn ile kaçırdım...
diğer otobüs normalde 45 dakika geç çıktı...
yolda trafik durdurdu ve zincirsiz geçmemize izin vermedi...
zinciri takamadık ve zaman kaybettik.. zincirsiz devam etmek szorunda kaldık... araba kaymasın diye dua üstüne dua ettim...
niğde de otobüs servisi önümüz sıra gidi verdi ... yaklaşık 45 sn ile onu bir kez daha kaçırdım..
kayseriye otobüs bulamadım...
neyse ki; otogara, diğer otobüsler kalkmadan 7 dakika önce yetiştim... çok şükür bi tane buldum...
kayseriye 15.55 te indim.. fakülteye gitmesi gereken servis, beni üniversiteden uzak bir yere sürükleyince taksiye bindim... taksi kampüsün yanlış yerinden girince enstitüye alakasız bir yerde indim önce bankaya ve sonra enstitüye koşmam sırasında artık ciğerimin yanmasını hissetmez haldeydim...
ve nihayet kayıt yaptırmak için saat 16.57 de binaya girdim ve kayıt alan arkadaşlarla birlikte 17.05 te çıktım...
hayatımda bu kadar yoğun kaç haftam oldu bilmiyorum...
haa!! sonrasında yine koştum zira dönüş için otobüs 18.00 deydi.... otogara otobüsten 10 dakka önce varabildim...
sonrasında eve canımı zor attım...

şimdi en büyük korkum... lisans üstü bu kadar zor başladıysa, acaba yine böyle sürer mi...
eğer böyle sürerse iki aya kalmaz bırakırım valla :)...
haftaya ders seçimi varmış... sonra dersler...
hayatımda yoluna oturan güzel bir hedefim şu an için bu galiba.. ancak günü birlik kalacağım yerleri nerden bulacam bilmiyorum... işimle beraber nasıl yürütecem bilmiyorum... ve daha kim bilir neler çıkacak karşıma....

kalacak yer için, en iyi fikir okul yurdu gibi gelsede.. yurtlar, yüksek yapanları kabul etmiyorlar haklı olarak...

bu hafta ders seçimi...bana kolay gele... umarım bundan sorası daha kolay olur :S... en gıcık aldığım şeylerdendir, başladığın işi bitirmemek/bitirerememek...

yılışıknot: şimdi okulu olduk... anfileri doldurduk... yaşasın okulumuz okul bizim yuvamız...

3 yorum:

komançi dedi ki...

ıvır bu ne aksiyon,
resmen okurken heyecan yaptım.
aradığın saadeti kayseride buldun demek. bilahare seçtiğin branşı öğrenmek istiyorum.
ama şunu söyliyim tezli ise seçtiğin program çıkması girmekten daha zor..

shel dedi ki...

arazi ile proje uyumu sorulurya hani arazi burunsa silip peçete koyalım boğazsa sıkalım sırtsa sırtına bi şey verelim giysin

shel dedi ki...

arazi ile proje uyumu sorulurya hani arazi burunsa silip peçete koyalım boğazsa sıkalım sırtsa sırtına bi şey verelim giysin