28 Ocak 2010 Perşembe

değişim

en son on yıl önceydi...
herşeyin bu kadar değiştiği bir yıldan bahsettiğimde, 1999 yılıydı... inanması çok zor ama on yıl oldu işte, sahiden çocuktum daha o zaman...

şimdi... değişen ve farklı olan herşey yeniden değişip başkalaşıyor... sazın perdesindeki doğru notayı bulma yalanının telaşında insanoğlu... ara, dur!
değiştirdiğim herşey en baştaki haline dönüyor sanki... hatta, okuldan çıkışta döndüğüm o sokağın ortasında, sevdiğim kızı görecek kadar aynı herşey...

acaba türkçeci sınavları okumuş mudur...
bu okulun kravatı neden bordo ki?...
ulan bu kızlar neden tuvalete beraber gidiyor ki... mesela; benim, ahmetle beraber tuvalete gitmemiz de ne ola ...
kızlar garip vesselam...

neyse...
şu öss bi geçsin... bak neler 'değişecek' hayatımda...

kendime alakasız not: hamam ihalesi sonuçlandı... gelecek, artık bambaşka bir gelecek olabilir... bilgin(m)e

3 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

aslında ıvırcım zıvırcım galiba fon aynı da, bizler değişiyoruz. öss bitiyor, kapss çıkıyor mesela. Evet sokağın aynı noktasında kızla karşılaşıyorsun ama ne kız ne de sen aynısınız. ama doğru bana 1999 u düşündürdün, kendimi düşündüm, şimdiki beni düşündüm.............bi kere harbi bi zaman geçmiş ve ben çoook değişmişim hattta etrafımdakileri aynı göremeyecek kadar

Adsız dedi ki...

"mesela; benim, ahmetle beraber tuvalete gitmemiz de ne ola ..."
çok güldüm :))

ıvır zıvır dedi ki...

doğru kelimeler ''fon aynı''... lafı galiba...
ne kadar değişsede!...

saol guguk kuşu ve adsız....