5 Kasım 2009 Perşembe

Ben aptall birr kooovbooyuuummmm

Timsah.com
Benzer videolar için tıklayın


şimdi de bu şarkı yanlızca Ayro'ya geliyor... (kimse ilişmesin arkadaş tehlikeli)

bir insanın hatasından dönmesi gibi, özür diler gibi, emeğe değer vermek gibi :))
sen somurtma yeter ;)

ıvır : yauvv.. ama hala somuyğtuyon ... asya yapma ama
Ayro: yürü git... pis kamyoncu!
ıvır : kığğılıyoğyum amaaa.... bak timsah diye site buldum... koy o silahı yerine..
Ayro : hıhh!!

10 yorum:

aerodinamik yar dedi ki...

ohhhhh:)
keyfim yerindeee :)

ıvır zıvır dedi ki...

Ayro, o değilde...senin hangi çizimimi arka plan resmi yaptığını çözemedim...
sonraaa....
çizdiğim şeylere baktım ve öyle bilgisayarda arka plan olabilecek gibi bişey yok :S...

demek ki benim olmayan bir çizimi benim sanıyorsun... yani olasılık böyle, ben napim.

evettt utaaniiğiimm...
şimdi level up'ım düşürme zamanı ühü :S

aerodinamik yar dedi ki...

http://cizesimvar.blogspot.com/2009/01/gok-delinmis.html
.
.
aradım taradım buldumm bak...
.
senin değil mi acaba..
.
.
olsun ama yinede senin sayfanda görüp beğendim arkaplan yaptım..
.
.
neredeyse 1 yıl önce..
.
utan!!.
.
;)
küstüm..

aerodinamik yar dedi ki...

o değil de farkettim kii ben burda yaşıomuşum yaaa..
hep bi yeni sekme olarak açıksın ekranımda..
hayırdır inşallahh...
:)

ıvır zıvır dedi ki...

aaa... o benim benim :)))...
o yanlış hatırlamıyorsam bilgisayarda ilk çizdiğim çizimdir.
aslında üç tane çizim var hepsi aynı anda çizildi gibi, hangisi daha önce bilmiyorum :)...

birincinin adı 'sevgi' hani iki tane ağaç var biri mavi biri kırmızı... onu elle çizmiştim ilk kez...sanırım herşeyin ilki tamamen oydu...
ama bilgisayarda ya bu ''gök delinmiş/venüs'' çizimini yaptım yada sayfa girişimdeki 'herhangi bir idam' adlı resmi çizmiştim :)...
her koşulda bu üçü at başıdır ve bunları diğer tüm çizimlerimden daha çok severim... çünkü 'ilk'tir...

hatta geçenlerde hani yaparar ya nostalji albümü :)
ayıptır demesi çizim kabiliyetim azıcık arttı, bu çizimlere yeniden hayat vereyim istedim...
adı 'sevgi' olan hariç. o hala çok başarılı geliyor...

vayy beee Ayro... bir yıl oldu kız ben bunu çizeli...
ahhh zaman...
ahh saçlarım...
ahh benim çizimlerim...


gök delinmiş...
yıldızlar akıyor kaldırıma...
kimsenin çiğnemediklerini sana toplorum...

yazı mı önce gelip çizimi buldum, yoksa çizim mi gelip yazıya dönüştü, hala merakımdır...:S

güzel şeyler hatırlattığın için teşekkürler.. :S
hüzünlendim.

aerodinamik yar dedi ki...

ben aptal bir kowwwwwwwwwwwwwboyummmmmmmmm
ama sana aaaaşığımmmmmm..
.
.
şarkı nasıl beynime işlediyse artık, bugün iş görüşmesinde karşımdaki müdür iş politikalarından çalışma prendiplerinden bahsederken ben içimden bu şarkıyı söylemeye odaklandığım için şuan konuşanlar hakkında en ufak bişe hatırlamıorum.. hatta işe alındım mı alıncam mı yoksa daha başlamadan depüklendim mi hiç bi bilgim yok..
saol saol saol..
BEN APTAL BİR KOWBOYUUUMMMM...
AMA AMA AMA :)

ıvır zıvır dedi ki...

yürrüüüü bee Ayro... :))

alınmışındır kız belki valla bak... acayip sevindim...
müdürlerde bir gariptir kızım zaten, hep bahsedip dururlar zaten birşeylerden... ama bişey olmuyor. bak bana 2 nokta 5 yıl önce beni işe alan patronlarıma, birifing verdim dün resmen... sende giderken öyle yaparsın belkide...:)))

nan! o değilde Ayro... işteyim ben hala, iş dediğime bakma bir arkadaşa mail yazdım, moralim bozuldu hüzün falan yani... neyse
dedim sonra zaten ev yok bark yok kal burda...
istanbulda soğuk sayırlı artık, nasıl yatıp uyurum soğukta bilmiyom valla...
hayat acayip karışık Ayro... bildiğin gibi değil....:) erkek olmakta zor kızım...
şöyle bir dünya olsaydı para falan olmasaydı... sen iş aramazdım mesela.. ya da başka zorunlulukda
üffff... nediyom ben yani demi..
du su içim geliyom...
..
.
.


bugün o müdür varya... onun da kafasına saksı düşsün e mi :)) hiç haz etmem iş görüşmelerinden valla.. iki tane oldu benim hayatımda ikisinde de beni tavsiye ettilerdi.
ilk işimden ayrılırken patronlara ''burası artık taleplerimi karşılamıyor '' dedim...
patron ismail sen buraya ilk geldiğinde tavsiye ile geldin ama çok cinstin lan ...dedi..
hiç işe yarayacak gibi durmuyordun ama bayağ iyi çıktın...
hahahaha...
diyeceğim onu maldan anlamak tabiri var ya... işte bu müdürler falan bilmiyo hiç bişi.... kısmet diyip... Allah'ım annemi babamı koru müdürlerime anlık hata ihsan et diyip sağına yatacaksın...
hepsi bu ...
zaten sonra kıymetin anlaşıyor...
..
aammmaaannnnn....

ne demiş şairrrr....
bennn aptal bir koooobooyummmmmm...ama sana aşııığımm. elimde yok! ça- talım... ve en nihateinde kaşığım hani...

aerodinamik yar dedi ki...

ehehe :)
bebeymmm müdürlere karşı alerciin varmış senin.. bak bir daktırr edasıyla olaya barnak bastım :)
ben işe girersem senide yanıma alcam kovboy.. hem o zaman çatalımızda olur kaşığımızda .. ben sana 837489237432parça çatal bıçak seti alırınnn ne diyonnn sennn :)
.
.
yazdıklarını okurken aklıma gelen şarkıyı sana armağan ediyorumm o zaman..
İSTANBULLL BENDEN BÜYÜKK..
ONLA BAŞA ÇIKAMAN!!!! :)
bismillah ..
hayırdır inşallah..

aerodinamik yar dedi ki...

etiketi de şuan görüorum.. ahahahaha.. SEVGİ HALA EMEK LAN ahahahahsadjkhsjdfpıje:)

ıvır zıvır dedi ki...

Ayro, benim kafam işime çok çalışır kızım.. istanbul benden büyük falan... anlamam çok ben öyle şeyleri... zaten istanbul bu saatten sonra çok bişi değil hani... üç gün sonra bilgisayarımda olmayacak,
dibi görmek diye bişi var arkadaş.. işte onlardan...

bu arada sayfandaki yorumda tablet alacam demişsin... al al sende bu yaratılık varken, bakarsın sanatçı falan doğmuş... bir pikassodan ne geri kalır yanın var...
gerçi ben dali'yi severim...

birazda böyle ebru falan... dini bir yönü var ondan kelli ola bilir... böyle tasavvufla falan yapıyorlardı, bir yerde gördüm... oda bayar bir yerde tabi ama, sanat böyle bir biri içinde gezen bişey bir yerde...

üfff
insana klavyede verilmeye görsün, sınırsız daldan dala atma yapa biliyor...
.
.
ben köye gidince dünyam değişecektir belki... orda bi de potansiyel görücü teyzeler falan var...haha....
lann... hayata bak be!... herşey normal gibi görünüyor ama doğan görümlü serçe gibi hayat bişey... değerliden değersize yani..
..
bide son şey müdürler...
çoğu sendne benden akıllı değil... çok zaman adam yokta yaş itibariylede saygıdan falan gibisinden müdür yapmışlar gibi gelir... ben onun yaptığının iki katını yapıyom kine... diye düşündüğüm çok olmuştur...

hayat... Ayro hayat... 20 gündür evim yok domuz gribi bilem oldum, yataklarda yattım... iki kişinin doğrudan kovulması yönünde görüş bildirdim... bir proje var son iki günüm ama 4 günlük iş var...
..
..
atımı atımıııı.... küheylanı getirin bana...
baba yatar şafak atar derlerdi askerde yatmadan önce Ayro Hanım...:)
benden ondan diyim... daha üstüme örtecek çaput maput bulacam :)...
yeni işin hayırlı olsun iyi geceler...