20 Ekim 2009 Salı

pramit yaptın ama akıyor, n'aber...

evet... pramitler.
uzun uzun düşünüp, günümüzle alakalı olmayan ve asla ispatlayamacağım bir şey buldum. oda şudur.
çok çok uzun bir süre pramitler yağmura maruz kalırsa (ama çok uzun süre); kral ve kraliçenin mezar odalarına su sıza bileceğini düşünüyorum. (belki normalde de akıyordur, bilmiyorum)
neden?
çünkü bunlar neticede taş! hiç bir yalıtım malzemesi yok aralarında . bu da bize bunca 'yapı yığınının' yalıtım probleminin çözülmediğini gösteriyor. yani, antik çağın 7. harikasının durumu ortadayken, benim evimin çatısı akıyorsa çok mu?!...

peki... bu bilgi neyimize yarıyor.
aslında, hiç bir şeyimize...
zaten ispatlanması ya da araştırılmasıda çok zor.
onun için siz bu yazıyı okusuysanız, hemen unutun....
bende çizimime devam edeyim.

kendiliğinden ekleme: beş katlı ev dahi dikememiş olan benimde, pramitlere pok atmam ayrı bir ironidir, hani...

Hiç yorum yok: