29 Aralık 2008 Pazartesi

Bİ ANKARA DAVETİYESİ ARARIM KENDİME ... AHH BU ŞEHİR... HEP BENİ ÇEKECEK Mİ ARTIK...


(Bİ FACEBOOK MESAJI )...
dicle... lütfü..osman..tamer ..zehra ya gönderilmiş alfabetik sıra esas alınmıştır:)...

diyeceğim o ki... yılbaşında kaçıp gelsem bi günlüğüne bişiler yapar mıyız... burda canım sıkıldı iyice... yoksa bi yerlere gidiyonuz mu...
bizim çocuklar bayağ dağılıyo kendime bi yer arıyom bunuda en olağan yeri kuzenler yanı diye düşününoym... tabi biraz erken çıkabilirsem.. :S..
..
yokse deyzeoğlu yılın başıda bir sonuda bir mi diyonuz ..ne diyonuz kardeşim siz...(burda dellenip bağırır iso..:)..).
..
yada işimiz olmaz herkes başının çağresine baksın mı diyonuz ....
bir çığlık atasım geldi...
zira bi dolu daha olasılık geldi aklıma.. hepsini yazmaya zorrunlu hissettim yıkıldım ama gerek yok... :S..
tamamdır galiba .. bir abukluk havası yeterince hissettirdim ki buda burda ne kadar sıkıldığımı gösterir....
nani naniii......

zehra sende gel...
nasıl mı gelecem dedin ..atla gel kızım trene ... ne yani sen yaşında millet dünya turluyo... bende gelmem gerek ama...ben gitmessem ankaraya sende gitme kıskanırım vallla...
zabıtaaa.... ankara zabıtalar eylem yapacakmış (sallıyom).. güvenlik şart... sende gel...
lütfü ile abimi saymıyom... onlar iş adamı.... gönülleri bilir...
..osman sana özelden ayrıca mesaj atarım bunlar herşeyi öğrenmesin ...:)..
ikizlerin anasınıda görürüz belki...yabancı damatıda görürüz...bize balık tutar belki... belki selumumde olur ..belki başka bişey...
anaaaa belkide osmanla dicle arkadaşlarınızla takılırsınız... hmm... neyse ney işte.... bilemem ..
ben diyeceğimi ortaya dedim... isteyen alır istemeyen... :D
sende gel dilber hala... senide çok özledik..

durun duvarlar gelmeyin üstüme ... bişi yazıyom şuracıkda...
..
daha fazla yazamıyacam ... duvarlar çok yaklaştı .... :(...
hepinize sevgiler....
bu mesajı zihnimin zor durumda geçirdiği günlerin alameti olarak tarihi kayıtlarda yerini alacak ve kendi kendini imha etmeyecektir....
hepinizi seviyom....
hadi grşrz... bi zaman... bi yerde..
bye...

Hiç yorum yok: