23 Aralık 2008 Salı

hata geliyorum der ... :))



evvvettt.... bi kaç gümletmeden sonra ...blog yeniden aktif ...
kısacası bloğumu silmiştim... sonra tekrar açtım...
falan filan...
güya yanlışlıkta açtığım bloglardan kurtuluyodum bi baktım tüm hesap gümlemiş :)..
hayır o değil yazık kumanda paneli habire soruyo...
bak siliyosun....
bak emi
n misn....
bak hesabınıda kapatacam....
burayı işaretlersen mali konularda yükümlülük alacan ...
Alllaaaaa ....aaaa
bi dolu şey dedim noluyo alt tarafı bi blog silecem.....:)
sonra oda ne ..hesabım gümlemiş ....
sonra baktım olacak gibi değil..... tama dedim yeniden açarız.... öle işte....
sen sen ol.. bu kadar soru soruılunca biraz tırs işlemini sonraya bırak kafanı topla ...
eee ne demişler acele işe şeytan karışır...
böle laflarıda nerden bulurlar valla garip yani...
bu konuya değinen çoktur o sebeple hiç girmeyecem....

Hiç yorum yok: