22 Aralık 2008 Pazartesi

bi pazar ebrusu.....



...pek muhterem arkadaşlar bugünün pazar olması sebebiyle biraz geç kalktım ama ...öle tosun gibi yata yata geçirmedim günü mü :D...ben gibi iri kıyım biri ile pek de örtüşmeyen bi hobi hatta çok istediğim ama bir çok şey gibi ertelediğim bi işimi ... ilerleterek evde de yapa bilmek için kursuma gittim .. başlıktan da anlaşılcağı gibi bu kurs ebru kursu....
hocamız bile itiraf etti toplam 40 kişiden yanlızca 4 kişi erkek miş :D.... haftanın muhtelif saatlerinde olduğu için bu kurs bunun doğruluğunu araştıramıyom ama ( çok da umursamıyom zaten :)..) hakkatende çok da fazla erkekler arasında rabet görmediğini söyliye bilirim .
....istanbul da yaşayanlar bilirler ki ... boğaz hakikaten eşsizdir... kadıköy e geçerken de vapur kullandığım için keyifli bi yolculuktu ....
burda yersiz bi parantez acasım var ... ama bi garip sevda yazısına dönüşsün istemiyorum.. :S
neysem galatasayında beşiktaşı yenmiş olması ayrı bi keyif benim için ama....
herşey iyi gibi dursada
hani cebinizdeki tüm bozukluğu toparlasanızda yine de ...ne bilim 5 lira çıkmazda ..o almak istediğiniz 5 liralık şeyi 50 kuruşla ıskalarsınız ya... sonrada ..öle götün götün çıkarsınız hani bakkaldan ...
ha işte tam da öle bişi bu ... bi sürü iyi şey olurda ..yine birleşip 5 lira etmez .... nalet bi durumdu :(...
ne diyoduk nereye geldi laflar :S....
aslında ebru ...ve onun üzerine yazılacaktım..başa dönersek
fırça sarmaya başladım aslında bi buçuk aydır kurstayım bayağ bişiler öğrendim
(üstadlar 20 yıl harcarlar ve hala öğreniyom derler ... bende bi buçuk ayda bayağ yol aldığımı iddia ediyorum...... utanmıyo musun dediklerinizi duyar gibiyim :)...)...
üstün zekam bu öğrenmeyi daha kolay kılıyo :P...her neyse .. işte bu iş aslında biraz zor ama yinede imkansız değil ... öle yada böle gidiyo bi şekilde... ebrunun inceliklerini daha sonra anlatırım zaten bol bol zaman olacak bunla ilgili.... hem hakkat biri merak ederse belki yardımcı olacağımada eminim....
eee kendine iyi bak ..bak bi öğüt veresim geldi... demeyesin netten bulduğum herhangi bi sayfadan öğüt alacak biri değilim diye.... inan bana aradığın şeyi nerede bulacağını asla bilemessin... mesela en iyi futbolcu belki bi varoşdadır... belki o kaybettiğin anahtar en alakasız çekmece köşesinde :)....
anaaaa...çok büyük laf edecek gibi oldum o nedenle vaz geçtim.... öğüt falan vermiyom anlıyacağın .....

Hiç yorum yok: