24 Aralık 2008 Çarşamba

YÜRÜDÜM.....bu bir rüya olmalı ..ya da rüyalar bana yakın olmalı..!!!



.. otobüs bayağ yol almıştı galiba ..içim gemiş .... burada yazılsın diye değil belki ama yaşanası bişey belki de ...
arka fonda (Sezen Aksu --Gülümse çalıyo)
galiba ondandır yılların izi olan bi yazı yazıyom gibi ..
AMA yalan ben bugün gördüm bu yalanı ...??..
otobüs yol aldı bayağ ..mevlana nın sözleri elimdeydi... yine yastık yapmışım otobüs camını ..kimin umrunda .. dışardaki soğuk
ben bendeyim gerisi yalan ... ne umursuzum demi... üzücü aslında insan çevresine duyarsız olabilir mi ...
indim otobüsten
otobüse sordum boğazın karşısına nasıl geçerim ...dedim ..
otobüs YÜRÜ dedi...
yürüdüm ...
o sırada bi çiçek görüdüm ..hep çıkarlar zaten karşıma..
çiçeğe sordum nasıl geçerim boğazın karşısına ...çiçek tomurcuktu ... açıverdi ..en keskin turuncuyla ..
niye açtın ....dedim..
sen beni sordun.... dedi
nasıl gidecem dedim.. bir taç yaprağını rüzgara saldı ..takip et ..dedi..
takip ettim ..bir vapurun ..bacasına düştü ...
vapura sordum karşıya geçmek için bacada yanayım mı ..
vapur yok dedi gerek yok ..götürürüm ben seni...
sen gittin mi karşıya hiç dedim ..
hep gider gelirim dedi..
HİÇ gittin mi dedim ..
HEP gider gelirim dedi..
ben hep'i değil hiç'i soruyom dedim ..
hep olan yerde hiç kalmaz yanlış soruyon dedi....
nasıl gidiyon ..sen balık msın dedim ..
yüzme bilmem dedi
kuş musun dedim ..
uçma bilmem dedi
sen yol nasıl alırsın dedim
ikisinin arasında yürürüm dedi..
nerden gelip giden dedim ..
şurdan dedi... bi yol gösterdi
binmek istedim ... güvenmedim.. vapura..
vapurun elinden tutup ..suya indim
yürümeye başladım ... vapur şaşırdı
ne yapıyorsun dedi
yürüyorum karşı ya dedim
sen su musun dedi..
yüzme bilmem dedim ..
rüzgar mısın dedi..
uçma bilmem dedim ..
uçmayı bilmez misin ..yoksa uçamaz mısın dedi..
bilmem ama bilsem belki uçarım dedim..
şaşırdı ...
..sen ben gibisin dedi...
evet dedim
peki öyleyse sen ben misin dedi ..
hayır dedim
sen nesin dedi..
ben herkesden biraz bişeyim dedim ...
Otobüsün dediğini yaptım
..bu bir rüya olmalı ..ya da rüyalar bana yakın olmalı..???? dedim.... ..YÜRÜDÜM ...

..
BİTTİ
.....
...
...
10 Mayıs 2008.. 02:38

Hiç yorum yok: