22 Aralık 2008 Pazartesi

TARIK'IN GÖZÜNDEN OTOBÜS...




ve Tarık şöyle der
penceremden güneşin doğmasına bi kaç saat daha var ama ...
fiili bi güneş bu ....
sen yokken hele ki böylece gitmişken hangi güneş nereye doğyuyor pek önemsemiyorum....
yaşanılan onca şey bişekilde hiçe sayılı vermesi.. ne garip...

otogarları düşünüyorum... onlar o kadar aidiyetsiz yerlerdir ki...her gelen misafirdir mesela bırasan kimse orada durmak istemez.herkesin bi acelesi vardır ... oranın muhtarı... başkanı olmaz... herkes çekip giderler...
oranın çöpleri bile oraya ait değildir... yani ankarada yediğin bi kekin kabını trabzonda atarsın... velhasıl değişik yerlerdir...
ve elbet otobüs mola yerleri...
oralarıda sevemessiniz... buna vaktinizbile yoktur inanın...ve genelde şöle dersiniz belki bi yanınızdakine dönüp ...''nerdeyiz'' o kişi kimse yani yanınızdaki (senle hiç otobüs yolculuğu yapmadık ..öyle olsa ne iyi olurdu )... bolu ankara arası biyedir bi şekilde de bi cevap bulunur ..
aaa daha var mı acaba ..havası basar zihinleri....
var kardeş.... daha çok var her nere gidiyosan yani...oraya daha var ...
çok isteksiz bindiklerimde oldu ...koşarak gittiğim yerlerde ...ama en çok sana gelmelerimdir beni etkileyen... hani otobüs bi yere gider...
hedefe kitlenmiş füze gibi... ki çoğu yolculuğumun bayram... düğün..zorunluluk havası gibi teleşlar için yaptığımızı düşünürsek.. .sana gelmelerim daha elbette özeldir ....
bilirsin hiç koridor tarafında uyuyamam herkes uyuyupda kulağımda bir müzik...aynalanan otobüs camından tüm dünyası iç dış olmuş...bi otobüs izlersin... her yer karanlıktır... bi ben aydınlık..sana geliyorum ya
:S.. artık o kadar aydınlık yolculuklarım olmuyor... yine aynı telaşe...
aaaa bayram geliyo.... aldın mı bilet diyenlere ölece bakıyom ... :S....
aaa bilet ....aldım (ne önemi varsa)...
anlıyacağın az severdim...sonra çok sevdim.... şimdi gıcık alıyorum otobüslerden.....
ilahi tarık....

Hiç yorum yok: