29 Aralık 2008 Pazartesi

kar küreyen görünmez kadınlar...


istanbulda kar yağıyo.... :)... kış geldi ..yarın yollarda kapanır ama heç de umrumda değil açıkcası ...
o değilde gelirken fark ettim ...yer daha yeni yeni kar tutyordu... bi kaç santimlik bişey vardı..
bayan ayakkabı izleri ve elbet erkeklerin ki de vardı..
neredeyse tüm bayan ayakkabıları ardında bi sürüme izi vardı ( şekilsizdi yani) ...
sanki bişey den bıkmışlar gibi... artık zorla yürüyolar ..yada zorla itekleniyolar gibi.. çok fazla olmasalardı fark etmezdim okuyum ...biraz aceyibime gitti... dedim bu kadar mutsuz kadın yoktur umarım çevremizde ....
erkekler mi :)...
maşallah hepsi adam gibi basmışlar
..böle böle ... izler vardı yer de :P..
hepside gayet net ve temizdi...
gamsız erkekler ne olacak işte .... :D... hiçde öle bi yıkılmışlık falan görmedim...
bi ara durdum karın altında, kendi ayak izime baktım :D... bendeki kilo ile nere bassanız iziniz kalır zaten...
çok şükür öle bi bıkmışlık havası sezmedim ayak izimde (çaktırmayın çok az vardı ;)..) ..sanki kişilik okuyom bi ayak izinde yada fal bakıyom
..hemde soğukda karın altında ...töbe töbe....
sonra çok saçma geldi evime girdim...:D

Hiç yorum yok: