30 Aralık 2008 Salı

sende sar sar.. bir kenara sar....


evett... bu ankara işi olmadığına göre artıkın teleşa gerek yok ...buralı kaldım gene.. sağlık ola....:S
bari dedim şu bin bir zahmetle başladığım ebru (telafuzunu epru diye yapasım gelir hep :P..) için fırça sarayım.. aslına bakarsanız o kadarda kolay değil ha... ne uyuz bişi bilemessiniz ....

aammmmaaaa ne yaptım...
saolsun babama öğrettim o sarıyo şimdi...bende yazıyom :)...
babalar hiç büyümeyen evlatları için en abuk sabuk işleri bile yapmaya hep devam ediyolar ..bugün bi kez daha fark ettim bunu valla....
yo yooo ...öle değil yani kaytarma değil bu.. babamla iş paylaşımını seviyom... o çok sabırlı biri,becerikli ve bişeylerle uğraşmayıda seviyo ben de onun bunu yapmasına yardımcı oluyom sadece...mutlu oluyo bende öle...
aha çağrıyo ..du bakem
..
..
.

(üç dakka sonra)...
:).. düğümü kaçırmışta onu yapmaya gittim.... fırçanın misinayı kestim yanlışlıkla . tekrar sarıyo .... böle böle 15 fırça daha saracaz... daha boya hazırlığı var .... boyaların 15-20 günlük terbiyeleri.... ohoooo oo...
bi sürü iş valla...
....
Ankara sana mı gelsem çok sıkılacam burda... hem görecek isteyeceğim kişiler var :(.....

Hiç yorum yok: