14 Şubat 2009 Cumartesi

Anadolu'da İki Gün

Şimdi burda İç Anadolu'nun bozkırında deniz gibi hafif dalgalı ve boş bir arsaya bakan bir pencerenin önünden yazıyorum.... deyzeoğlunun ofisinden :)... yabancı bilgisayarda hiç blog yazım olmamıştı ..biraz garip bişi..birazdan biri kaldıracakda ..yazı yarım kalacak gibi ... amaaan..ne önemi var :)... buralar aslında güzel ama uzun vadede sıkıcı oluyor yinede ..insanoğlu ne garip ... kalabalıkda ferahlık istiyo... ferahlık oluncada monotonluk diyip hareketli yerlere kaçıyo....:S
soğuk kanlı hayvanlar gibi.. güneşde çok ısınınca gölgeye ...gölgede çok durup soğuyunca güneşe kaçıyoruz...
asılda kalabalıkdan kaçıp geldim ama sabah beri iş telefonları ile uğraşıyorum :S... neyse ki şantiyedekiler beni hala istanbulda sanıyo :)... home ofis gibi bişi yapıyorum...hatta arayıp fırça bile attığım oluyo...hehehe....
yok yok ... öyle çalışanı ezen bi yapım yoktur ama ... suçumu bastırıyom galiba...

...aaabi de otobüste gelirken Niğdeli bi teyze denk geldi arka koltuğuma :)... Annemde Niğdeli yaaa konuşma aynı zaten... biz İstanbulda iş..teknoloji... verimlilik ..şu bu diye tabiri caizse yırtınıyoz ...Anadolumuz teknolojiye bambaşka bakıyo onu bir kez daha fark ettim... şöyle dedi yanındaki abiye
..
-hmmm.... arçelik mi... yok yok alma onu... bozdu onlar artık eskisi gibi yapamıyorlar... öncedendi ...
bosch..alsın...en iyisi o....
öbürleri bozdu...hepten

bi şok geçirdim ...
bende geçen yaz Bolu arçelik fabrikasında bi ofis binası yapmıştım ...adamlar teknoloji ithal ediyo.. olmadı kendileri buluyo o derece yani... ama insanımız kestirip atıyo....:)
''yapamıyo onlar öncedendi '' :P
bunu niye anlattım ...:)
çünkü bu cümleyi şiveli bir ağızdan duyuncaaaaaa... anladım ki Anadolu 'ya gelmişiz... :))).
haaaa.... unutuyodum.... bugün sevgililer günü... büyükleri arayın ..ellerini öpün :P çocuklara harçlık verin... dargınları barıştırın.... eve şeker alın.... hadi bakim...
sevgililer gününüz mübarek olsun :)

4 yorum:

kendimden geriye baktım dedi ki...

evet soğuk kanlı hayvanlar gibi sıkıldım iç anadoludan artık. hele bir de yağmur, dolu kasveti bitmedi gitti...kurak da olsa yazı başka bu memleketin de=)

ıvır zıvır... dedi ki...

Htc...
heryerin iyisi kötüsü var ... insan olduğu yerde mutlu... sıkılma hadi...hep daha kpss'en var ,çalış sen :)

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Deyzem dori deyi, şu çin vaaya o ekonomiyi cin gibi çarptu.. Bizim firmalarimuzun neyi eksük, işçilik ucuz, kolay rekabet edebilek deyii kendi yapcaklarını urolarda üretiyo..Sermaye bayguş gibi Çinin ayaklarına gidiyi..Tabi sattukları dayanuklu olmiyi.. Eskiden öylemiydi ama..
Niğdedesiniz madem oraya özgü şiveden örnek verelim..
"Sizin toğoklar bizim cöğöözlerin altunda n'ööörür!!
Güzel bir pazar gününden selamlar..

ıvır zıvır... dedi ki...

....fıkraseverler
:) çok düzgün bir şive olmuş... teşekkürler ..