19 Şubat 2009 Perşembe

telgrafın telleri



candan abladan geliyor.... telgrafın tellerine kuşlar mı konar..?parçası


bu parça ilginç bişidir... bir soru gibi duran...
..
bitttt tabi kuşda kona bilir diyesim geldiği...
(bunu nerden duydum bilimiyom ..acaba ces. mi yazmıştı böle :P)
..
çok şirin ... yüksek sesle bangırdanarak ...daha ziyade cuma mesai bitiminde dinlenmesi yada ... pazartesi erkenden kimsecikler yokken ofisi inletierek dinlene bilecek... bi şarkımız
türkümüz...
.... hepinize armağan olsun efendim....

çok alakasız kalacak ama... demeden geçmiyim..
şantyeye gittim... yolda otostop yapan çocuklar vardı... direksiyonu kırdığım ile... arabanın etrafı liseli elemanlar doldu...:)
klasik takdiği unutmuşum biri otostop yapar ama 5 kişi biner :)...
öle oldu yine.... istanbulda okuldan çıkınca bizde yapardık ...ondan durunca kendi kendime iyilik yaptım gibi hissettim ..hoş bi durumdu... lafladık çocuklarla... keretaların hepsinin zayıfı varmışş.... :S
bi şeyede üzüldüm..trigonometri ye fena takmişlar birisi

-abiiii ezberle ezberle bitmiyor formüller dedi.... :S..

anlattım biraz ezber diye bişi yoktur diye ama ...bilmem ne kadar iş görür... yeni nesilde biz gibi ezberle öğrenim görüyo... mutlu giden yolculukda ...ne olacak bu memleketin hali soruyla biraz buruk olarak ofise geldim...
ben bunu anlatmıyacaktım ..şarkıyı armağan edip kaçacaktım ama ...bak yine lafladık ... sağlık ola

Hiç yorum yok: