17 Şubat 2009 Salı

Küçük Mutluluklar....

çok güzel bi hafta sonu geçirdim... niyeee...
çünkü dellendim ve..... çalış çalış para kazan ama harcayama diyip (sanki çok param varmış havası ile okur farklı noktalara çekilir) başka sebeplerde var elbet yarı memleketim niğdeme gidip geldim...veee bi de ankara faslı yaptım ..kısacası güzeldi...
ve sevgili okur birkez daha mutluluk peşinde koşası kocaman hedeflerimiz kadar küçücük hedeflerimizde de olduğunu görmüş bulunuyorum... :)
sadece sevdiklerinizin yanında olmak... mutlulukların en güzeli.... bi söz... bi bakış... bi gülümseme hiç birinin tarifi yok valla...
bak mesela ... şu şişeler varya... otursam yazsam üzerine bi dolu anı yazarım ''niğde gazozu'' bakmayın yerelleştirilmiş bi isim olduğuna nasıl olurda tüm Türkiyem içmez bunu bilmem, şiveps falan halt etmiş... taaaaa küçüklüğümden beridir vaz geçilmez lezzetimdir... hemde çok daha doğalmış... ne zaman gitsem içerim...eee ee bu kezde ıskalamadım :) şişesini falan değiştirdiler ama lezzeti aynı ..daha ilk yudumda yaz tatiline giripde yaylaya çıktığımız günler aklıma gelir..... bide hep bulamamakdan galiba bu sevgi ...










sonra dönüş yolu var...yandaki resim de şerefli koçhisarın oralardan (aksaray) çekilmiş bi resim ..yağmurlu bir gökyüzü .... normalde çok güzel bi manzara idi... ve muhtemelen daha profosyenel makine ile harikalar yarata bilirdim ama ... üst düzey acemiliğime verin ....ilk iş bi kursa gitmek olacak kafayı fena takdım bu işe fotoğraf işine...:) şimdi profesyonel fotoğrafcının biri okuyup, bu cümleyi şöyle diyecek ...
-Al işte bi fotoğraf meraklısı daha ...yavv bu işi ne kolay sanıyorlar ..
..
eeee..ee oda haklı ne diyim şimdi...


ankarada geçirdiğim olağan üstü 4-5 saatten sonra ... istanbula geldim ki ...aa oda neee balkondaki saksıda kış uykusundan uyanmmış sümbülüm açmış :)... hani bi çiçeğin kokusu nasıl tarif edilbilir bilmiyroum ama... şu anda odama aldım ve 10 m² lik bir odayı kokusu ile dolduruyor ... bakıp bakıp kokluyorum ... bulursanız hemen alın ne diyim... bu zambakgiller hep böyle güzel kokar zaten... tam vakti

bi de çetrefilli işim... ebru var :P..su üstüne resimler.... bakmayın adı kolay ..tafiri kolay....onların fotoğraflarını koymadım çünkü gıcık alıyom artık onlardan nerdeyse......
bak okurcan...yavvv bi boyayı ezmek 3 saat .... 20 gün onun kıvamının tutması.... bi o kadarda özleşmesi.. :/... tam bi zulm valla ama napak uğraşıyoz ..bide güzel bi şeyler ürete bilecek kadar olaydım....




ve son resim ...annacuğumun ördüğü post modern bir fototğrf makinesi kabı :P.... böyle şeyleri seviyom napim.... nesne-insan bağı denen bişey var bence(herkesce) ...mesela anadoluda insan evini niye daha çok sever çünkü kendi el emeği karışmıştır harcına ..tuğlasınada ondan... onun gibi biz nesneleri ..evimizi..giysimizi ne kadar kişiselleştirirsek o denli bağımız artar hayatımıza diyerek her nesneye kişisel bağlar yüklemeye çalışıyom .... kabın örülmesi isteği bana ait :) ama bunun rengi siyah falan olaydı daha iyi olurdu ya neyse ...bunada şükür... başka ip yokmuş ...
..

bi erkek olarak hayatımdan light kesitler bunlar :).... galiba maça gidip bağırıp çağırmayı da seviyorum böyle ıvır zıvır incelikleride .... eee .napak... kim bilir bi haftasonu mutluğu ne zaman gelecek :S... hatta gelecek mi :S.... aman neyse işte ...durum budur.... okurcan......

11 yorum:

Biraz dedi ki...

fotograf hakkida;bence gercek fotografcilar kolay oldugunu dusundugunu sanmayacaklar cunku sevgi ve mera olunca her sey kolay ki.

öykü dedi ki...

sevımlı seker bı haftasonu olmus
ben nıgde gazozlarını ılk kez gordum:)
ve bence cok hos..

Ful yaprakları dedi ki...

güzel bir haftasonu olmuş:)
en doğrusu da budur ya, küçük mutluluklar!hayat başka türlü çekilmez ki:)

sevgi dedi ki...

:) ilk defa gelisim blogunuza, yaziniz akici olunca bi solukta okudum. benim oglumda fotogafcilik klübüne üye ama babasi böyle sacma sapan seylerle ugrasma der durur:) bende "sesini cikarma devam et" deyip desteklerim.güzel cikmis Aksaray resmi, sizde devam edin kim ne derse desin:)
Kücük mutluluklariniz bol olsun insaAllah...

ıvır zıvır... dedi ki...

Biraz....
aslında öyle istemekle alakalı bireyi... herşey insan için....

Öykü....
valla sadece gazozda değil her yerde yerel bir tat yada ürünler bulmak olası gidince aramak gerek...

Ful Yaprakları....
illa aramalı bulmalı bi yol.... şirketlerde bile var yahu... arge... araştırma geliştirme :)... insanda aramalı demi ama...!!

Sevgi...
İlginize teşekkürler.. ve iyi dileklerinize... oğlunuza desteğinize devam edin ltfn.... babasıda haklı aslında :P.. boş iş yani..
ama dünyada ne dolu ki... sevdiğimiz şeyleri yapmıyorsak ...;) oğlunuza başarılar tekrar tekrar...

Suya atılan nakışlar dedi ki...

sümbül kokusu taa buraya kadar geldi nerdeyse :) çok hoş bir foto olmuş
ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz
yerinizde olmak isterdim.
ebruya gelince hiç ümidiniz kırılmasın zorlukla başlar çalışmaya başlayınca güzel ebrular yapınca hepsini unutursunuz
selamlar...

Biraz dedi ki...

sevgili ivir zivir mimlendiniz...
http://hayattanmasallardanbiraz.blogspot.com/2009/02/kagt-kalem-nutella-merdivenlervs-vs.html

ıvır zıvır... dedi ki...

suya atılan nakışlar...
evet güzel bi hafta sonu idi...
ebruya gelince boyalarını ezmeye devam ediyom ....
kesin bi sümbül ebrusu yapacam ama en zorları arasında ... şimdilik battal ebruları yapayım oda yeter :)... sayfanıza sık sık bakıyom... destek için teşekkürler...

Suya atılan nakışlar dedi ki...

ebru hakkında yardım isterseniz çekinmeyin lütfen mail adresimden de ulaşabilirsiniz ...
bu arada adresinde bir değişiklik oldu bilginiz olsun

ıvır zıvır... dedi ki...

biraz....
mim için teşekkürler .. gerçekten zevkli bir konu mim'i

ıvır zıvır... dedi ki...

suya atılan nakışlar...
adres değişikliğinin farkındayım... bilgilendirme yazınızı hatırlıyorum.... umarım bende sizin gibi yaptıklarımı birgün blogda yayımlarım.... ama şimdilik yolum uzun...
destek için ayrıca teşekkürler... ve zaten yayımladığınız ebrular sessiz öğretmenlerim ..:)