27 Şubat 2009 Cuma

Ayşe, Banu, Dilek ve Nazlı Dörtgeni... yeterki onlar mutlu olsun


pek keyifli sayılmam... eve gidecem bi dolu sıkılganlıkla işe gelmeyi umacam... işe gelincede eve gitmeyi...
biraz yoğunluk var şu günlerde... galiba artacakda....
o değilde hayatımın 99 yılına geri döndüm sanki... elimde sorular çözmeye çalışıyorum sağda solda....
bu çok önemli .. olmazsa olmaz bir sınav hazırlığı değil aslında ... ALES den bahsediyorum efendim... kendimi sorulara... sınavlara vurmak istiyorum şu sıralar...
neden...
niye...
ne için...
bunları ''bilmiyorum'' ..muammalığında yapıyorum... biraz değişik şeylerle uğraşmak insanı motive ediyor hayata dair bunu keşfetmek bile rahatlatıyor bazen...
ama ben bunlardan bahsetmiyecem açıkcası.. bi soru gördüm ... komiğime giden ....hoppp dedirten bişey...
soruyu tam hatırlamıyorum ama ana fikri şuydu...
..


Bir ofisde....
Ayşe, Banu, Dilek, Nazlı adında dört bayan ... ve Ali, Osman, Ahmet adında üç bay çalışmaktadır... ikişerli iki odaya...ve üçerli bir odaya aşağıdaki kriterlere göre yerleştirileceklerdir..

-Ayşe ile Dilek aynı oda da oturmayacaktır.
-Banu yanlız Nazlı ile beraber oturabilir
-Dilek , Osman ile aynı odayı paylaşamaz.... ..
diyor ve muhtelif sorular geliyor ardından
şimdi soru tamamen sallamadır es kaza okuyupda çözmeye çalışmayın:) ... bu sorunun ana mantığı şudur efendim...
hayat bayan ekseni etrafında döner...

yok ayşe...dilekden nefret eder yüzünü görmeye dahi tahamülü yoktur.... nazlı ile banu kankidir başkasına istemezler ... dilek osmanın eski sevdiğimidir nedir bilemem ... katiyen onla aynı havayı tenesüf etmek dahi istemez...
soru diye bahsedilen şey sermen ...gerçek bayan gündelik atraksiyonu yani...
valla aynen böyle idi soruyu okuduğumda beynimde çakan şimşekler....
yav nedir bu yahu... bayanlar niye böle çetrefilli bir zihin yapısa sahipler valla bilmiyorum haaa...
... kimseler alınmasın ama....soruda bile problem çıkartabiliyorlar...:)
neyse ben biraz daha bakayım teslerime ..çalışayım... sarhoş olayım
blog sende olmasan kime dert yanam bilmiyom yani....
..
haaaa bu arada yukardaki sorunun orjinaline doğru yanıt verdim... acayip sabırlı ara bulucuyumdur... çok ince hesap kitap ettim.. şimdilik herkesi yerleştirdim yerine :P... umarım bi problem çıkartmazlar... :)

6 yorum:

gereksiz yazar dedi ki...

oks, oss, öys, üniversite ders sınavları, kps v.s. derken bütün okuma şevkimi kaybettiğimden, bu azminden ötürü seni kutluyorum..

bu arada Ayşe ile Dilek neden aynı oda da oturmuyorlarmış, gıcıklığına mı?

ıvır zıvır... dedi ki...

gereksiz yazar....
okuma şevkini kaybedecek kadar var valla her yerde bi sınav ..herşeyde bi sınav...
sorudaki ablalara gelince birbirleriyle ne alıp veremedikleri var bilmiyorum ama erkeklerin bu tip istekleri yoktu
ben şunla oturcam... bunu görmek dahi istemiyorum gibi tavırları yani :)

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Bu sınavların bitmeyeceği gibi, bu bayanlar da değişmez.. Bu özellikler replikasyon sırasında imha edilebilirmi acep:))

ıvır zıvır... dedi ki...

fıkra sever....
bence imha edilemez... imha edilebilirse ..bildiğin erkek türü ortaya çıkar ...
amannnn ağzımdan kaçtı... bayanlar duymasın...

erkan dedi ki...

AYNI EKSEN İÇİNDE FARKLI YAŞAMLAR VE ÇERÇEVELER İÇİNDE SURATLAR,CEBİNİZDİ KAĞITTAN DEĞERLER...bugün bloğum için fotoğraf ararken buldum bloğunu çok hoşuma gitti.bol bol ziyeret ederim sanırım.paylaşımlarınız için teşekkürler.
http://icindeyoksayoktur.blogspot.com/

ıvır zıvır... dedi ki...

erkan....
:) ben teşekkür ederim efendim.....
yine bekleriz...