25 Şubat 2009 Çarşamba

Oynatmama Az Kaldı Doktorum Nerde ?

bugün niye iyi bi gün değil ki sanki...
sabah geliyor ve muhasebeci arkadaşa ilk sorum şu ...
-havalandırma neden çalışıyor?... :(.... (çünkü havalandırmayı sadece ben açarım)
-sence...
derin bir üfff..püfff sesleri geliyor benden...
çünkü neden çalıştığını hemen anlıyorum ....mutfağın üstündeki... tepemizde dağ gibi yükeselen apartmanın tesisat borusu yine tıkanmış... ve bu kez geceden.. alt kat
hmmm nasıl anlatılır... bilmiyom ama kanalizasyon suyu dolu(daha yaratıcı ifadelerle iğrençleşmek istemiyorum) ...
iko (bilgisyarcı arkadaş) ve benim yüzümde derin bir iğrençlik maskesi... ve poliyanacılık ifadeleri takınmaya çalıştığımız bir an...
-aaa bak şurası kuru kalmış...
-bak çokda kötü kokmuyor...
ve dahası...
amaaa ....yapacak bişey yok..elde viledalar... kova ....ve fabulozolaarla işe koyulduk.... genelde bu durumda cumartesi temizliğe genel abla çağrılırdı yaaa... o kadar batmışki her yer o bile işin içinden çıkamazdı....
o değil bide mutfak tezgahının hemen üstü.... :(..
tüm çekmeceler.... çadanlık...tabaklar... bardaklar....Allah Allah diyim size yani...
hepsini attık valla... kaşıklar... bardakalr...elektrikli çaydanlık... ve öğlene kadar resmen şartladık her yeri... biliyoz ki kimse bizim kadar temizlemezde... çünkü biz yaşıyoruz orda ve en çokda biz temizleye biliriz...
işte böyle bi sabah ve öğlen... :(...
pantolanda çamaşır suyu beyazlığı.... çamaşır suyunun verdiği derin baş ağrısı (annem hep derdi de anlamazdım)... ve aspiratör durmadan çalışıuyo bozulmuş ona bile kaçmış su... :)....
gülim mi ağlayım mi bilemedim artık...üfff beeee
..yani mutfağı binada nerye koymayalım diye sorsak
haaa işte tam oraya yapmışız mutfağı.... 40 dairenin tesisatınn geçtiği yere
bide tüm tadilatta ben durdur yani... o salak tıkanan rögarıda biz yaptık... kime söyleneyim bilemiyorum... valla...
fizik... tesisat..kimya... akışkanlık... inş. müh... hepsini düşündük rögarı yaparken valla... ama bi p.ka yaramamış anlıyacağınız... ve nasıl çözülecek bilemiyom...
..
haaa bide avea var... şu gün itibariyle türksele geçtim artık ... ama son bi kazıklanma ile....kontörlerimi transfer edemeden hat kapantı ...kısaca geçmiş olsun.... bugün öğleden sonra gerçekleşecekti tarnsfer ama ...yok işte saolsunlar ?! gecenin bi yarısı yapmışlar tansferi... 150 kontör gümledi... göndereceğim bi kaç avealı dostum ama artık önemsiz...
giden kontörlerde önemli değil... önemli olan kendini salak gibi hissetmek ..
gıcık avea... nediyim ben ..millet uzaya çıktı.... bizim ofisde kozyatağının ortasında avea çekmiyordu ...yani değiştirmeseydimde ne yapsaydım arkadaşım.. bide mail attım ..
bak böle böle bi durum var çekmiyo telefonlar .. alıcınızın ayarları ile oynayın falan diye... adamlar tenezzül bile etmediler... :/... işte böle bi gün ve kendim gibi bile yazamadığım bu yazı ile haykırışlarım.. höykürmelerim ..
kaçıran pis su tesisatına...
aveaya...
uykusuzluğuma ve yorgunluğuma...
tesisatı tuvalet kağıtları ile dolduran apartman sakinlerine?!
sevgilerim yolluyor ve ''bu da gelir buda geçer parçasını '' armağan ediyorum ....
umarım yarın daha iyi bi gün olur...

Hiç yorum yok: