11 Şubat 2009 Çarşamba

Sevda Yüzüden Ölmek de Ayıp Değil....



bu bir Hasan Yükselir parçası ve sözleri Nazım Hikmet'ten ( Derya'ya teşekkürler)
ve aslında melankolik bir halin ta kendisi... ve diyo ya Alyazmalımda
...Sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu; sevgi emekti...

yani Okurcan okuyupda anlamaya çalışma bu yazıyı .... bu kişiselleştirdiğim bir abukluğun yansıması...hani beklersin yağmurlar yağsın diye ovanın ortasında, bir gün....iki gün... üç gün...yağmaz... dualar edersin...yağmaz...
kurbanlar kesersin yağmaz... ve sen nalet bir çölün ortasında olduğunu kim bilir ne zaman anlarsın....
bazıları neden hayatının anlamlandıramaz yani yaşanan güzel şeyleri ..söylemleri... anları... müzikleri... çizimleri... resimleri... niye hiç birini hatırlamaz , neden bunları yok sayar ve hiç birini hatılayamaz ...hee blog :( ... neden bu güzelliklerden değilde hep aksinden söz eder.... neden o bir nisan (bahar) ayı olduğunu anlamazda ...kendini soğuk aralıkla... yada kavurucu temmuzla bir tutmaya çalışır... :S neden ulan ..neden... :S
evet farkındayım .... nalet olsun gecenin nerdeyse 2'si yarın işe gidecem ve anlamsızca yazıyorum...
beklediğin insanlar değilde , herhangi biri yıllar önceki sohbetleri bir biçimde devam ettirebilir... unuttuğun bir sohbetin kuşdan ..yağmurundan.. karından.. bi yolculukdan ..tırtıldan buğdaydan söz edebilirde ya da okul arkadaşların her an diri sohbetlerin en güzelini yaparda, dün göz göze olduğun hiç bişey hatırlamaz ...:( bunlar hiç olmadı ...hiç yaşanmadı mı demek olur sence ...
yinede tüm bunlara rağmen sevgi nedir bilir misiniz ... bir insan sizi seviyorum derse....
ve karşısı neden ? diye sorarsa...?
..
en iyi cevap....
bence ''nedenini bilmiyorum'dur''.... :S
yani durup size
''çünkü çok güzelsin'' .... derse s.çtığınız an olabilir..
sevgi somutlaştırılamaz bence... şöyle diye bilrsiniz...
güzelim yani çirkin görünsem bigün... ya da sabahları muşmula bir suratla uyandığımda belkide sevmiyeceksin beni diye bilirsiniz... :S..
ya da fark etmez... çok şirinsin.... çok kibarsın... çok hoş sohbetsin... çok düşüncelisin...işte bunların hepsini an ve an terse dönebilir.... sevgi bunlar demek değildir....
yooo yooo aslında bunlardır ama ben bir soru karşısında verilen cevapdan bahsediyorum... en iyi ihtimalle biri size
''beni neden seviyorsun ''derse ...
cevap bence ''bilmiyorum'dur''
yine illa somutlaşacaksa, bu cevap yukardakilere bi dolu daha sıfat ekleyerek en az 10 tane şey söylemelisiniz çünkü; sevda bir kaç sıfatın sığdırılamayacağı kadar karmaşıktır ....
..
..
ama yine de ben ... şimdi seviyorsam...
hiç bir zaman nedenini ''bilmiyorum'' :(

2 yorum:

öykü dedi ki...

Sevgı onunlayken ozel hıssetmek..
Ve
onun yanında oldugun ıcın ona.. ozel oldugunu hıssetırmektır bence..

öykü dedi ki...

Ödul aldın:) sayfama bı ugrarmısın