3 Şubat 2009 Salı

Arkadaşım Eşşek....




Ben mimlenmeyi beceremiyorum galiba... :).. zira yine geç kaldım
Öykü'ye teşekkürler sunuyorum ... Barış Manço ile iligili bir mim ölüm yıl dönümü ile bağlantılı gibi görünsede onun tüm insanlığı kucaklayan yapısı ile fiili anlamda onlarca yıl yaşayacağını hepimiz biliyoruz..... ve Öykü'nün de dediği gibi ne kadar şey desekde mümkün değil yeterince bişeyler dememiz...




ben başka bişeyden bahsedeceğim...
hayvanlarla aramın iyi olduğundanhep söz etmiştim... tamam tamamm... kimse hatırlamıyor biliyorum :)... olsun... bişi olmaz ben yinede hep takip edildiğim izlenimi ile yazıyorum..:P

haaa işte küçüklükten beridir bu sevgim var olduğundan mıdır nedir... arkadaşım eşşek şarkısına hayranımdır ...
bu şarkıyı o kadar çok seviyorum ki ...adeta bir terapi gibi olmuştur hayatımda
özellikle lisede ...zaten herşey bir birine giriyordu o dönem... gönül işleri... dersler ...dershane... ÖSS stresi... arkadaşlarımdan ayrılacak olmam... okuldaki haksızlıklara sesimiz yükseliyo diye disipline vermeler falan .. :) tam bir muğlak hayat yani...
neyse işte tam da bu dönemde arkadaşım eşşek şarkısına iyice bağlandım.... napim yani seviyordum. durmadan dinler söylerdim falan.... hele radyoda falan denk gelirse... kitabımın arasında kalemle silgi gibi taşıdığım radyomun sesini sonuna kadar açardım ..çok ses çıkartmazdı ama olsun...:P
çok uzatmiyim....................veeee büyük gün....ÖSS ye girdim.... bi telaş bastırsada beş dakkada üstümden atıp bi solukda (doğru-yanlış) sayısal bölümünü çözdüm ... nasıl odaklandıysam sanki başka bir alemdeyim... tam sözele geçerken bütün bir yılın yorgunluğunu çıkartırcasına... kitapçığı kapatıp.... dedim bu sayısal beni üniversiteli yapacak nasılsa... o derece eminim yani :)

başladım arkadaşım eşşek parçasını olduğu gibi ve makamında gözümü kapayarak söylemeye...:) valla bak yaklaşık üç dakkalık bi parçadır ve ÖSS de bu kadar zaman lüks sayılır heleki sonradan yarım soru ile bambaşka bir bölüme (endüstri müh) girebilecek olduğumu öğrenince bayağ şaşırdım yaptığıma... ...
etrafımdakiler rahatsız oldu mu bilmiyorum ama .... kafamda bir orkestra ile Barış Manço'yu anarak bir terapi yapmıştım ... :).. sonra açtım kitapçığı ver elini sözel :)... sayısalın iyi geçmesi morail ile devam ettim... sınav içinde o üç dakkayı aradım sonlara doğru ama olsun ...:P...
hiç şikayetçi değilim bu durumdan...
insanın öncelikleri ne kadar değişe biliyormuş demek... hey gidi Barış Abi senden başka kimse böyle bir parça yazamıyacak :S çünkü çocukları senin kadar anlayan başka bir müzik adamı gelmeyecek....

2 yorum:

öykü dedi ki...

Sevgılı Ivır :)
Arkadasım Essek le baslayan ve devam eden bı unıversıte sınavı ve kazanmıs yoluna da devam etmıssın basarıyla:)
Barıs Abımızın boyle bı etkısı oldugu da senın sayende ortaya cıkıyor sınavda gerılım yasarsa gencler barıs abının sarkılarını soylesınler 2 dakıka soylesınler yeter:)
Yazın cok hostu tsk ederım mım e karsılık verdıgın ıcın

sevgıler

ıvır zıvır... dedi ki...

öykü...
ben teşekkür ederim ... çok güzel bi anımı hatırlattı bana iyi ki mimlenmişim :)