1 Ocak 2009 Perşembe

BLOG KUSMUKLARI...


Bugünün yıl ilk olması sebebiyle gayet rahat rahat 12 ye kadar uyudum :S... oyun, şu, bu bi şekilde vakit geçtide ...
nette de bayağ dolandım... blogları.. aslında kayıt tarihime nazaran biraz daha uzun sayılacak bi zamandır okuyorum işler güçler derken kayıt biraz uzamıştı...
her neyse boş bi günün en çok yapılası şeyi yaptım bol bol blog okudum ..aslında bloglar üzerinde en çok işlenen konudur ki kendiminde yazmadığı hatta yazmaya direndiği sevgi ..aşk, meş, can sıkıntısı gibi konular hepimizin hayatında...
gözü kör olsundan..... canım cicime kadar yol alan...yeni yılda bana dönsünden yıl başı zammı ne olacağa kadar ki bi dolu serzeniş... bende bunları yazam diyom sonra diyom ...lannn zaten hepsi hayatında bide buraya hepsini aktarma diyom :(
bi de saolsun kız arkadaşların erkeklere yorumu süper.:)
küfürler.. aşağılamalar...falanlar filanlar bi dolu örneğini buldum bugün...
sonra bunun tam karşılığına bakıyom çok az
erkekler hiç böle yapmıyo yada çok az ...ben bile mesela ayrıldım böle yapmıyom...
..peki gerekçen ne ?
''vurdum duymazlık''...''kabullenme''.. ''odunluk'' gibi sonuçlara çıkıyodu... ki inkar edemeden bu duygular beni sarı verdi ..mesela bi hediye yolladım kız arkadaşıma görünce çöpe mi atar , telefon edip laf mı sokar bilmiyorum, yada hiç bişi yapmazda bu bana daha bi acı mı verir hiç bi fikrim yok şu anda ..umursuzluz , bilmemezlik, amannncılık, korku, ?!!
ne pis bi his, bu içimdeki...
bi hediye yollamış olmam beni bu odunluk kavramından soyutlamalı mı bunuda bilmiyorum ... :S...
ama erkeklerin genel olarak daha odun oldu konusunda kanaatim sabittir değişmez... Yaratıcı'nın fıtratı olsa gerek ... hiç bulaşasım gelmiyo bu konuya..belkide işime gelmiyo...:S
bu erkekleri geçelim değmez...:D

tüm yazılarda ..durup durup paraya geliyo bide laf... s.çim paraya pula diyom...
sonra yine ..bakıyom ''sevgi mevgide zaten aranası ve bulunamayası ilginç bi şey'' lafları ...

yaşasın diye bi çığlık geliyo... çok saolsunlar bi dolu bayan arkadaşımız yemek tarifiydi ;efendime diyim örgü dantel falan zaman geçiriyom ...erkek olarak bunlara bakmıyomda yinede yemek tariflerini hep sevmişimdir ... davetlerimde özellikle uğraşırım bakınca başka bi mutlu oluyom .... diyom işte bunu yapim ramazanda iftarda ..sonra daha bi dolu var diyip geçiyom ..

aaa oda ne bi şiir ..bi şarkı ... yine içim geçiyo okumadanda edemiyom .bu blogcularda arkadaş hepsi bi yazar ... lannn bu kadar kabiliyetli millet bura mı saklanmış yahu... oku oku oku ... bi bakam ne görem yine beni hafakanlar basmış.... üzülüyom da ...
yo yoo.... bu blog değerlendirelim günü değil ... bu gerçek denilen iğneninde çuvaldızında kendime batırma günü ..
sonra bakıyom bakıyom ..yok diyom biz gibi olan tüm dostlar bu acılara meyillidir ki buralara bloglara gelmişiz... yoksa ben mesela bi şantiye bulup oraya bi takılsam ..nasıl zaman geçtiğiğni anlamadan aylar yıllar geçer bundan da eminim yani....
2009a girdik... oda bize dalar mı bilmiyom valla ama .. unutmayak ..

hayatta çok daha fiziksel acıya maruz kalan insan var ... derdimiz para pul olsun ... aşk, sevgi olsun en azından ... bi hastane köşesinde eşinin, ana-babasının , dostunun baş ucunda sabahlayan köle gibi çalıştırılan hayat nedir bilmeyen ... İstanbul da olup boğazı görmeyen adam var bu memlekette... ..ve biz biraz klavye görmüşlüğümüz var diye sesimiz google köşelerinde daha çok çıkıyo ....evet evet ben bi polyana yım ama olsun ....
''dişi ağrıyanlar ..dişi ağrımayanları mutlu sanır''mış....
şimdi mutlu olma zamanı...

Hiç yorum yok: