11 Ocak 2009 Pazar

Şu resmi bi sağ dayasam hayatım değişecek....

bugün pazar olmasındandır galiba... öleee yattım da yatıım...yani...

aklıma takıldı bu blogdaki üst resim ..diyom kendi kendime bu niye taaaa en sağa dayanmıyor.? bulamadım tabii... dünde bulamamıştık zaten...
bilmessiniz sevgili arkadaşlar bizim şirkette İko diye bi arkadaş var ona sordum yavv bi site var şöle böle ..saolsun baktı etti ..(burdan kendisine selamlar :P..)
bişeyler yaptık bide en üst resmi değiştirmeye çalıştık ...yazık daha html kodlarına bakar bakmaz...
- şii iko bak şurası galiba...
..???
- bak bak..% 60 demiş bence 80 yap
-???
- bak bak şurda da bi pixel değeri var ..orayı değştir...ama yok ora olamaz çok düşük değer
-???
çok bekledim ama madem anlıyon sen yap desin diye ..demedi :)
biraz kurcaladık bişeyler yapmaya çalıştık bazı radikal şeyler yaptı ...kendisi web tsarımcısı olduğundan anlattı yazık!! .. bende çok site havası değil öle bişi falan dedim kendisine .. çokda bakamadık.
... ama değişmedi de o en üst resim...iilk hedef o resmi sağ dayamak... zaten blog bana ben ona alışiıyoz daha yavaş yavaş...
melonkolikliği atma çabalarım gözleniyo şu günlerde zaten genel olarak dandini gidiyo hayat sağlık olsun ..şu resmi bi sağ alak bak hayatım nasıl değişecek :)...

Hiç yorum yok: