6 Ocak 2009 Salı

MOR ADAM...


































herşey üstümüze geliyor.. karanlık her yerde.... bu çizim pek sevilmi şeyleri anlatmasa da hayat zaten öle hep de sevimli sevimli gitmiyor ...
bu oda benim odam... içeri sızan ışık ..belki son bi iki damlası uzun zaman görebileceğim..
o güneşden gelmiyo... o bi kaynaktan geliyo . güneşten gelse düz gelirdi..amannn ne önemi var ki yanlış çizmişim işte...

hatırlıyorum ... o duvarda bi pencere vardı.. kocaman... içeri doğruca güneş doğardı...
sonra bi kapısı vardı ...bi pencerede öteki duvarda ...
nerdeler?...kim kapattı onları... :(..

diyorum ki Okur'um ....
bi ara...nasıl bilmiyorum ama bi ara.... tüm siyah duvarları yıkıp... döşemeyi renklerdirim istiyorum... o geldiği zaman her yer ferah olsun....
tüm taşıyıcı sistem derslerine uygun bi-iki tane de kolon koyarız sağa sola...
olur mu..:S
olur olur da...
kim uğraşacak :(....
... kötüyüm bugünlerde ...hemde çok kötü...
yeni yıl ... geldinde ne oldu sanki... dünyam en azından daha aydınlıktı.... rüyalara boğulmuyor... hayatımı fizik kimya çözer gibi çözmeye çalışmıyordum....

blog... düşünüyorum da senle bugünlerde mi tanışacaktık...:S

Hiç yorum yok: