5 Ocak 2009 Pazartesi

öğrenmek istiyorum...

bi gün kozmetik firmaları erkekler için yaptığı üretimini kadınlarınkine yetiştirebilecek mi....
ilk yoğurt nasıl yapıldı....
ABD kendi ikiz kulelerini vurduğunu ne zaman itiraf edecek....
kadınlar dantel dünyasındaki motifleri bulan bi kurum mu var(mış)...
çok yediği halde niye kilo almıyorlar var...
su içsem yarıyor lafı doğru mu...
bi insan hem hipermetrop .hem miyop olabiliyor mu...
işe geç gelmeme rağmen niye patronlar kızmıyor...
uzaylılar hakket var mı ...yoksa bu sonsuzluk katrilyonda birden bile küçük dünya için mi...
güneş balçıkla sıvanmaz mı...biri denemiş mi...
ayakkabımı bağlamayı kim öğretmişti bana (zira yanlış öğretmiş :P)
''zira'' tam olarak ne demek...
..
..
günaydın çocuk.... hadi akşama bu cevapları eve götür çalış öğren...
de hadi işine şimdi...

2 yorum:

Uyumsuz dedi ki...

Ben bazılarının yanıtını biliyorum; buyrun bakınız:


ilk yoğurt nasıl yapıldı.... NASREDDİN HOCA BİLİR

çok yediği halde niye kilo almıyorlar var... METOBİLİZMALARI F1 RACING HIZINDA DA ONDAN
su içsem yarıyor lafı doğru mu... KISMEN, HORMONLAR AH O HORMONLAR, KİLO YAPMASA DA SUYU BİLE ÖDEME DÖNÜŞTÜRÜP İNSANI FIÇI GÖRÜNÜMÜNE SOKABİLİYORLAR
uzaylılar hakket var mı ...yoksa bu sonsuzluk katrilyonda birden bile küçük dünya için mi...
EVET VAR, BİZİZ, HEPİMİZ UZAYLIYIZ BU EVRENDE HEHE.

''zira'' tam olarak ne demek... BENCE "OYSA" MANASINDA

ıvır zıvır... dedi ki...

uyumsuz,....cevaplar bayağ tatminkar ... ZİRA etkilendim...:)
aklımdaki bi dolu soruyuda kusasım geldi...:P ama sona