11 Ocak 2009 Pazar

KİNG KONG...


örneğin inkar edebilirim yazdığım herşeyi....
onu ben öldürmedim komserim ...
hiç bişey görmedim ... zaten ben orda yoktumlu cümleler kura bilirim...

ya da ..yada... ben seni hep sevdim..saydım .. yanlış olan başka bişeylerdi ama sen bunu çözmeye çalışmadın .. bıraktın gittin ...

başka şeylerde olabilir.. gece saplanmış oniki ye dönüp duruyo yerinde ... sabah olsa tüm günahlarımla karşılaşacağım belki ..ya da o ana kadar başımıza gelmiş tüm insanlık suçları üstüme atılmış olarak uyana bilirim ... ama olmuyor...
ne sabah oluyor ....
ne suçlamalar...
nede başka bişey .... ben sadece saatlerce düşünce ile geçmiş günlerim oluyo yıkılıyorum...ve geri kalkıyorum... hani king kong filminde vardı hatırlarsınız... maymun kızı bırakınca kız dans etmeye başlıyo şakacıkdan düşüyor ...durunca maymun eli ile itip düşürüyor dans etsin istiyo şakadan bi daha düşsün istiyor...ama kız bi kaç denemeden sonra sıkılıyo...
hayat işte o maymun gibi habire bizi bişeyler iiçin dürttüp duruyor
hissediyorum...
ağır tahrikler altındayım ....

Hiç yorum yok: