5 Ocak 2009 Pazartesi

höy höy de blog...


bak blok senle anlaşacaz.. kimse yokken anlaşak bitsin... daha takip edenin azken (sanki sonra olacakmış havası ile blogcu kendinin havaya sokar:))
yaklaşık bi aydır yazıyorum senle bi ortak dil tutturamadığımı görüyorum... her halde hiç yazmayışımından normalde... bi yadırgama durumu var yani... sende yadırgıyon blog..ama hangimiz yadırgamıyoz ki :p

neyse.... şöle ki...
hayatın çok öle süper gidiyo değil...Allah'ın bi mimarı olarak gelip giyon işine ..zaten bi dünya iş var hiç biride bitmiyo...o nedenle senle iyi anlaşak...sen öle klavye ve monitör...yer yer laptop (ühü ühühüü üü benim laptopum yok kii).olacağın belli ..bende benim zaten... ara ara lelelelele... halay çeker ara ara bağırırım sana... sende bi şeyler dersin geçer gider hayat...
bi karar aldım bazı arkadaşlarım var haberler..pratik bilgiler ...şiir falan yazıyo .çok seviyom onları..ama ben bu kafileyi kaçırmışım o nedenle sadece kendimi yazim diyon ..ne dersin..... haa işte öle.
yoo yoo.. hemen bırakıp gitmeye çalışma bu yeni bi başlangıç bizim için mesela '' kemancı deneyi'' var ya ha işte öle bişi olmayacak bundan sonra ne yazıyomsa kendimin olacak ...sana değer vercem yani...
formlarla...başka bloglarla...efendime diyim sonraaa..... onla bunla aldatmayacam :)... seni seviyom lan blog....
aayyy saygısızca mı oldu özür dilerim blog :S... hatırlan mı vardı yaaa.... ekmek teknesi dizisi...(ne kadardır tv izlemiyom pek ,dizilerde gitti neyse)... haa orda bi çocuk vardı... ''lann jale'' diye severdi... abuk bi seviş demi..:P... o geldi birden aklıma öle dedim alınma...
haa okurlar var bi de . çok kıymetli benim için... sen toplar bir olursunuz.....
sizi seviyom blogcular...
buda bi garip kelimee... ''blogcular'' :S...
neyse blog ... iyi günde kötü günde ...virüs girdiğinde... yorumsuz kaldığımda ..bişey yazmadımğımda... her koşulda seni seviyom unutma...
sadece içinde ben olan bi iso...
söz sana daha iyi bi şablon bulacam...o garip blog tabirlerini öğrenecem hep mutlu olacaz
( ööööhh kusacam yeter bu kadar )...

Hiç yorum yok: