7 Ocak 2009 Çarşamba

şey...bu şeyin sesi ..hmm şeyin işte....



tüm bunlar genel olarak kötü olmakla beraber sığınılan bir dağ zannedersem...

bilemiyom ....

herkes için değil tabi..çok güzel şeyler okudum imrendim...

yaptıkları şeyler... anılar..şiirler...

vay be dedim hatta... insanlar ne kadar insanmış aslında....

öle istak

bu arada işteyim .... yani patronlar şu anda maaş veriyo .... :S....

:(.....

yok ya ..düşündümde saat 18.00 civarı ve cumartesi yani aslında işte bile olmam gerekirdi.. (işte size bi züürt tesellisi....çalışan hep çok çalışıyorum dinlenmek..hatta kaytarmak hakkım der durur .. bi ara bu teselli üzerine uzun uzun konuşa biliriz).......

..

...duyuyor musun iyi dinle...

mutlaka duymalısın.... duymuyosan bile numara yapmalısın....

bu şeyin sesi....şeyin işte....

şeyin....

hmm... bende bilmiyorum ama...

galiba içimden gelen bi ses..

.biraz müzik gibi... bi anıyı fısıldıyor gibi ama güzel bi anı gibi bişey.....bu nedir...yaaaaa...

işte hani bi kitap sonu istediğimiz gibi bitmezde böle bi garip olu veririz ya ha işte öle bi ruh hali... galiba... bendeki....

hala kötüyüm.... yanıldım bugün çarşamba... ama cumartesi olsaydı keşke... :(

Hiç yorum yok: