25 Nisan 2009 Cumartesi

Alyazmalım ...


Selvi Boylum Al Yazmalım (Son Sahne) - The best free videos are right here
...Sevgi neydi? Sevgi iyilikti, dostluktu; sevgi emekti..
...Asya!!...
...Durursam bir daha kurtulamam..
...Ziyanı yok gülüşü yeter bize..
...Yüreğim kaydıysa günah mı?..
...Çamura saplansam yardıma gelir misin ?..
...Elini tuttum sıcacıktı, yüreği elindeymiş gibi..
...Elinden tutuversem benimle gelir mi?
...Seninim işte alıp götürsene beni..
...Elveda asya, elveda selvi boylum al yazmalım.. elveda..
...Bitmemiş türküm benim



Demin baktımda, Ocak Ay'ında yüklemişim bloga Alyazmalım müziğini...ama hani ara ara tekrar ederiz ya bişeyleri.... işte onlardan biri....Selvi Boylum Alyazmalım...

Son sahneyi izlerken yine... takıldım ....
Samet'in , Cemşit'e koşması ?.... ne kadar manidar... büyüklerin yapamadığı ayrımı bir çocuğun 'üstüne yıkmak'...
'babacığım' diyerek... ki filmin kırılma noktalarından biridir..
Ve İlyas'ın.... öylece kala kalması... :)
..
Kadir İnanır ile Türkan Şoray film çekilirken... final sahnesinde Asya'nın İlyas'ı seçmesi konusunda ısrarcı tavırlarının bertaraf edilmesi ne güzel olmuş....

4 yorum:

sufi dedi ki...

Bitmemiş türküleri her başa sardığımızda kaderlerini değiştirip mutlu sonuçlara bağlama içgüdümüz yatıyor galiba.Sevgilerimle.

ıvır zıvır... dedi ki...

sufi...
hmmm olabilir... mutsuz sonları sevmiyoruz insan olarak galiba...

öykü dedi ki...

sevgı ustune bı destandır selvı boylum al yazmalım fılmı
defalarca ızledım
yıne ızlerım..

ıvır zıvır... dedi ki...

öykü...
gerçekten defalarca izlenesi...