3 Nisan 2009 Cuma

Ben Hiç Küçük Olmadım..... mim


Bir mim geldi mor büyü ...tarafından... aslında aynı mim öykü'den de gelmişti ama muhtelif sebeplerle yazamadıydım....
Mim lakaplarımız....
valla bu mim aslında bana biraz ters ama duu! bakim....
... ilk okul dahil olamak üzere hep sınıfın en uzunlarından biriydim...aslında en uzunuydum bi tek sınıf tekrarı yapan elemanlar vardı bi onlar benden uzun olabiliyordu o kadar yani....
efendim hiç saklamaya gerek yok kısacası .... pek öyle sempatik lakaplarım olmadı ...hiç alınmadım gerçi leylek dediler... zürafa dediler... sırık dediler :) hani hakaret babında değil elbet ama , işte yanii......
kaderimizse çekerim şeklinde geçti ömür ne yalan diyim ....
boy şu an193... böle olunca bunlara katlanacaksınız demektir... zira o zamanda hepsini dövecek cüssem vardı ama neyse..
yinede ara ara boyumla ilgili lakaplarım dışında farklı lakablarım oldu...

meselaaaaa.!!!
ben Adana merkezde oturmama rahmen şalvar giyerdim... Allah'ın bi kulu giymezdi ben giyerdim...hani hep yaşlı amcalar dedeler giyerken yaaa.... ben orta sona kadar şalvar giydim efendim .... hatta normal pantolanum yoktu ...okul pantolu dışında o derece yani :)... 4 tane şalvarım vardı....ama pantol ...ıhhh... cıkkk..!!!
bahçe işlerinde acayip rahat oluyordu çünkü... kimse böle bakmıyordu tabi olaya...
.. imaj hiç bişey rahatlık herşey
piskolojisiyle böle giderken... birisi ciddi ciddi sormuş bizimkilere... tanımayanlar elbet .. bu çocuğun zihinsel bir problemei falana mı var diye :).... o kadar derbeder görünüyorum yani...

şalvarlı aşağı ...şalvarlı yukarı günler geceler geçti efendim... bir garip tipdim yani...:)
lisede artık giymedim... ama yine olsa yine giyerim yani.... zekamdan şüphe edenleride IQ testine davet ediyorum sadece... böle diyincede millet zeki sanıyo o bile yeter yani
...
sonra lise ve üniversiteside uzun olma durumu çokca canımı yakar olmuştur... lakaplar ilk okul düzeyinde tekrarlanmıyor tabi ama .... gerçekler lakapdan daha çok yüzüme vurulur oldu.... bir okul sohbetini aktarayım...
..
-ferdi... aaa şu arkadaş kim ben görmedim hiç!!?... sizin proje grubundan mı ?...
-- iso hiç düşünme bile ...o kız çok kısa...
- üleennnn ferdi ne alakası var yahu ... nerelere çalışıyor kafan hemen
-- valla ben diyim de.... baksana kıza 1.60 .....
-arıza mısın sen yahu!....ondan söylemedim ben......hem ne var ..her kız kadar kız işte...
-- her kız olmaz sana yahu... nokta ile virgül gibi olursun .... valla kız istemez zaten diyim yani...kazık kadar herifsin ...
- ferdi... istikbalimdeki tek engelsin yemin ediyorum.... sanki bişey dedim...
--olmaz söyliyim boyun 195 kız 160 ...ıhhh cıkkk olmaz....
- ben o niyetle mi dedim ki yaaaa? hem
boyum 193 bi kere.
--hee!!! çok fark etti sanki...
-susss ülennn!!!...

..
buna benzer olaylar çoktu ...gerçi benim uzuuunca sevdiceğim de oldu yaaa :/... yazıyı hüzne bulamiyim şimdi...
..
lakaplarla bi tanede geçenlerde eklendi... kimsenin dilendiremediğini...ama hiç tanımadığım bi amca diyi verdi...
..şöle oldu efendim.... ben cuma namazından çıkarken... çıkışda camiye yardım ..camiye yardım şeklinde amcalar durur yaaa... bunuda hiç anlamam yani bir müessesenin vatandaştan durmadan talepde bulunması o kurumu yıpratmaktan başka neye yarar...
neyse bu konu farklı bi başlıkda incelene bilir...
ayıptır söylemesi bi miktar para çıkartıp tam sepete atarken ...masanın başında duran amcamız....dönerek...
sağol TOSUNUM.....
dedi ... ben kala kaldım böle.... elim havada...ebeeee öbeee ..eleebeee... diye eblek bir yüz ifadesi :) ..sonuç fazlasıyla düşündürücüydü... çünkü fark ettim ki ... uzamadığım yılarda artık enine büyümeye başlamıştım.... hafif yıkıldım ..sonra bi kaç öğüncüğüne belki rejim yapıp sonra hiç yokmuş gibi devam ettim ...

bi de anacuğumun söylediği var ama yazayım mı yazmayım mı bilemiyorum...
şey der daha ziyade....
şey...
şey .....
hmmm!!!
..
kuzucuğumm...!!!......
hatta üçmelesini yapar genelde...
mesela sevinçli bir anında eve girersem 'anasının kuzusuda ...yiğidide ... tosunuda mı gelmiş''...
-anam sus kapılardan sığmıyom artık... ne kuzusu ...diyom ama ..ben diyom ben dinliyom valla...
habire diyo kadın hala...

böle işte.... garip bir ikilem yaşıyor bu beden....
arabalara sığmıyor ...biraz tepeden bakıyor ve dolmuşlara binmek hiç istemiyorum...
belkide başlık kaderimse çekerim olmalı idi ..
bilemedim yiğidim...
bilemedim....

6 yorum:

öykü dedi ki...

yazıyı guzelce okudum:))
Ama bebıs var ya yukarda resmı olan tombul yanak
o bebek benım olsa:)
soyle yanaklarını opsem koklasam
nası bısı o oyle ya:))
allahım allahım:))

ıvır zıvır... dedi ki...

sevgili öykü....
bu mimleri seviyorum valla... ama resim olağan üstü... özellikle aradım yani...:)
bi japon bebek kendisi...
dudaklara bakar mısın...Allah aşkına...
yanakların baskısından büzülmüş yazık yahu..!!..:)

böcük dedi ki...

Allahım fotoğraftaki çocuğu suratına şaplaklar indirerek döve döve sevmek istiyorum :D Ne şeker bir şeydir :D

ıvır zıvır... dedi ki...

böcük...
valla çocuk kesin öyle bir hışmın kurbanı olmuştur :)...
sevimli sıpa ne olacak....

zuhal dedi ki...

slm.alemsin abi ya .epeydir güzel bişi okumamışım ben.allah razı olsun.

ıvır zıvır... dedi ki...

zuhal ....
ne demek efendim... ben de üşenmedim bi daha okudum valla ....

ilginç bir yazı olmuş... :)