10 Nisan 2009 Cuma

Simitçi D'eyele Gizli Polis Misin ?....


İki kişiyi çok merak ediyorum...
birincisi ....hergün bizim şirkete gelirken sokağın başındaki ayakkabı boyacısı .... görsen ama, hiç iş yapmaz adam.... zaten bir ayakkabı boyacısı neden sokakda tezgah açsın demi yani.... işte bu adamın iyiden iyiye.. gizli polis olduğuna kanaat getirdim.... ama çokda boyacı gibi duruyor çözemiyorum bir türlü ...
...


bir diğeride bizim okuldaydı... tam öğrencilerin çıkış kapısında simit satardı... geçende de gittim hala orada...:) ben hayatımda bu kadar diksiyonu düzgün.. tipi düzgün ... sanki hayatı keşfeder gibi etrafı dinliyen bir insan görmedim valla... adam okula gelip eğitim alan elemanların bile bir çoğundan daha eğitimli ve bilge duruyor benim gözümde...:) adam bide yakışıklı yani... okulda hiç karışmıyor bu adama biliyoruz ki..
gizlil polis olmak için nereye baş vuruluyor bilmiyorum.... polisler içinden seçiliyor da.... onun nasıl bir süreci var bu konuda fikrim yok... acaba simitçiliktten kazandığı parayı kendi mi alıyor yoksa belli bir yere, fona mi aktarılıyor acaba... :)
ne kadar çok şey bilinmeyen var hayatta ... ilginç yani..

4 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

allam ya amma fesatsın, ben olsam "ayyy canım ne kadar eğitimli ama bak simit satıyo, cık cık hayat işte der, bir kaç damla da göz yaşı dökerdim. Uff ya, ıvırcım zıvırcım, takma bunları kafana sen.

ıvır zıvır... dedi ki...

peki takmam da ...takmadan olmuyor ki :))

aerodinamik yar dedi ki...

bende hep apartmanımın köşesindeki bakkalı merak ederim.. adam ne zaman uyanırsa o zaman açıo bakkalını ki bu saat 12-13 zaman dilimine denk gelir hep.. erken de kapatır.. ve ne zaman görsem (ki hep özenirim) muhakkak ya cips ya çokola ya dondurma ya..... işte bakkalda o gün gözüne ne cazip gelirse yiyio... ajan olabilir gibi şüphelerim var hocam.. sen ne dersin?? aksi halde insanda bakkal olma hevesi uyandırıo..

ıvır zıvır... dedi ki...

aerodinamik....
oda polis gızıımmm diyim sana... öle bakkal mı olu ki...:) bi kere bakkallar kendi mallarını yemezler biri onlardan alır giderken bakkala o kişi ikram eder ...:P
ama şuda var ki ..ortadoğu ve bakkanların en vurdum duymaz tırt bakkalıda olabilebilir en nihayetin de.... heee mi?
:)