17 Nisan 2009 Cuma

Burası Muş'tur.....

Normal bir günün seyrinde hayat devam ederken ....Şok edici bir gelişme oldu.... bizim bir Abdullah var okuldan ... üst düzey kankim olur kendisi hani her bi naneyi beraber yediğiniz... herşeyinizi bilen arkadaşlarınız olur ya ...işte onlardan biri..... askere gitti bir hafta önce ...
nereye..?
Muş'a :S...
biraz sinir falan oldumuştu yaa.... zannediyorum ki o kadar zor bir askerliği olmayacak...
neyse işte bugün biri aradı.... aaa!!! bir numara ....436 ile başlıyo :)... diyorum nasıl bir numara bu .. ne kadar bilmediğimiz ve tamamen yabancı olduğumuz bir numara olabilr ki dedim...
hatta acaba hangi usta... hangi kalfa arıyor geçmişte var olduğum şantiyelerden derken bi açtım bizim Apo :)...
bi sevdirik oldum... bi sevindirik.... çok severim keratayı ...dahada dün aklıma geldiydi biraz hüzünlü biçimde... cesetizleri'nin yazdığı bir yazı ile... kısmet işte...
hemen kapattırdım telefonu ...... malüm asker adam kontörleri gitmesin....

daha bir haftada asker anısı yapmış bizim çiçeği burnunda çavuş.... 37 kişlermiş.. ilçedeymişler... çarşı izni yokmuş :/...ama en iyi yanı iki hafta sonra yemin töreni varmış... hızlandırılmış askerlik gibi bişey yani.... :) arkadan bağırıp çağıran astsubaylar vardı... ama bayağ lafladık ...

eee ne var dedim....
Muş ovası var dedi.... böyle uzun uzun bakınca hani dedi Yılmaz Erdoğan diyor ya....
ne yana baksam dağ ve deniz sanıyordum
Muş ovasının yalancı maviliğini


işte öyle bir yermiş.... uzaklara dalınca deniz izler gibi bir his peydah oluyormuş insanda...
bide ''buralar kargadan başka bilmez kuşu' diyordu... sıralı kavak ağaçlarında karga yuvaları varmış... ve bugün sabah da kar yağmış :)...
ilginç bir yer değil ama sevimli bir yer gibime geldi (ben yapmıyorum ya askerlik) .... Bursa'ya gelmişti beni görmeye askerdeyken arkadaşlar çok güzel bir his.... yazın Abdullah'a da gitmek istiyorum ne yalan söyliyim.... trene filan baktım hatta... ordan geçiyor ama zor bir yolculuk gibi ... Diyarbakır'a da yakın uçakla gidilip ordan geçile bilir ya da Van üzerinden ama arada Van Gölü var ...orası olmaz gibi.... Erzurumada komşu........ artık bakacağız
.. zaten bu yazıları görme olasılığı yok ..... gidersem de zaten bir süpriz yapmak istiyorum :) ....

askerliğin bizden farklı bir yanı varki 110 TL maaş alıyorlarmış... normalde 18 TL....:) yemekler o biçim... çarşı kitli diye kantinde de yok yokmuş ... zaten parayı nerde harcıyacan demi yani....

Bizim tayfalardan son asker oda bitirince takım tamam olacak ... şunun şurasında Eylül'e ne kaldı... :)..
vay Apo vay..... kim derdi ki bir gün Muş seni çağıracak :)

8 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

burdan bütün askerlerimize dualar gönderiyoruz, onlar bizi beklerkeni Allah da onları korusun.

ıvır zıvır... dedi ki...

guguk kuşu ....
Amin efendim... bizim de dualarımız onlarla... görevleri gerçekten zor ve önemli...

öykü dedi ki...

Allah kavustursun
Hayırlı teskereler dılıyorum..

ıvır zıvır... dedi ki...

öykü...
teşekkürler ...
tüm askerlerimize hayırlı teskereler inşallah.

Anne Kaz dedi ki...

:) Askere hayırlı tezkereler.. fotoğrafta pek güzelmiş..

ıvır zıvır... dedi ki...

anne kaz....
teşekkürler efendim...
''asker gidecek geri gelecek .'' inşllh.. :)

Abraxas dedi ki...

Hayırlı tezkereler diyelim o zaman. :)
Sevgiler.

ıvır zıvır... dedi ki...

Abraxas....
teşekkürler.. tüm askerlerimize...;)