3 Nisan 2009 Cuma

Dr Renaud Paris













bi 'dogğhtor rğğeeno pağgiss' vardı.... meyveyi.. sebzeyi yemektense onları şişeler satardı ...
nerde bu şahsiyet... nerde??
...kaybettiysek seni gerçekten üzülürüm...
hayatımın fransız en uzun ismisin ...belkide tek lafısın....
özlüyorum seni doktor... elimde değil.....
hıyarı yemek değil sürmek zannediyorum ki senle anlam buldu ... hiç yapmadım böle ama... çok lafını ettik ...arkandan atıp tuttuysakda kusura bakma artık....

bugün cuma doktor...
bildiğin gibi değil doktor...
özlüyorum....
.
.
:)

3 yorum:

ferulago dedi ki...

Herhalde doçent olup bu işlerden elini eteğini çekmiştir. Dr. Oetker ise hala doktor. Dayanamadım yazdım işte :)

ıvır zıvır... dedi ki...

ferulago....
bence prof bile olmuş olabilr :P...

bu arada ahhhh Oetker... ahhhh ... demek istiyorum ...onuda ne çok severiz milletcek ... hele puding yerken... :)

ıvır zıvır... dedi ki...

:) özlüyorum elimde değil...:P