8 Nisan 2009 Çarşamba

Erkeksel Acziyet...

Çok acıklı bir başlık oldu gibi geldi ama ... ilişmiyecem daha fazla , çünkü çokca başlığı beğenmeyip sildiğim ve dakikalarca yerine bişey koyamadım zamanlar oldu...
yani yenisini bulamadıysan eskisini niye silen demi yani....
Konumuza dönersek ..bir mail...
Ben diyorum bayanlar erkekleri çok seviyor diye ...
belki sizede gelmiştir.....hatta gelip göndereniniz bilem olabilir bu maili...:)
..
ahanda bende burda paylaşayım istedim... :)


























..
ERKEKLER İÇİN KURS...

- son katılma tarihi 30 nisan - önemli not:

kursların içeriği son derece karmaşık ve zor olduğu için
her birine en fazla 8 kışı kabul edilebilecektir.


************ ********* ******
konu 1: Buz kalıbına nasıl su doldurulur?
adım adım slaytla açıklama
Konu 2: Tuvalet kağıdı rulosu: takıldığı yerde kendini yeniler mi?
yuvarlak masa tartışması.
Konu 3: Klozet kapağını kaldırıp duvara ve su borusuna sıçratmadan işemek mümkün mü?
grup çalışması.
Konu 4: Kirli sepetiyle yerdeki halı/döşeme arasındaki temel farklar.
resimler vegrafiklerle açıklama.
Konu 5: Tabak-çanak yemekten sonra kendi kendine lavaboya veya bulaşık makinesine uçarak gidebilir mi?
vıdeoyla açıklama.
Konu 6: Kimlik kaybı: uzaktan kumandayı bir parçanız olmaktan kurtarmak.
destek hattı ve yardım laşma grupları.
Konu 7: Aranan şeyleri bulmayı öğrenmek, höykürerek evin altını üstüne getirm ek yerine doğru yere bakarak başlamayı öğrenmek.
acık forum. < /font>
Konu 8: Hanıma çiçek getirmek sağlığınıza zararlı değildir.
grafikler ve ses kaydıyla açıklama.
Konu 9: Normal insanlar kaybolunca yolu sorar.
gerçek yasam itirafları.
Konu 10: Hatun park etmeye çalışırken sessizce oturmak genetik acıdan imkansız mı?
araba kullanm a simülasyonu.
Konu 11: Hayat dersleri: anne ve eş arasındaki temel farklar.
sınıfta canlandırma.
Konu 12: Nasıl ideal bir alışveriş arkadaşı olunur?
gevşeme egzersizleri, meditasyon ve nefes alma teknikleri.
Konu 13: Bunamayla nasıl savaşılır: doğum günleri, yıldönümleri, diğer önemli günler, unutunca nasıl özür dilenir?
beyin şoku ve gerekirse operasyon..
.
.
evetttt....!!!
maili bu efendim.... çok alınmıyorum şahsen ama hani her şakadaki gerçek payı kadarcıkda olsa ....
kıssadan hisse... :))
anlayana sivri sinek saz ... anlamayan öte gitsin efendim...

6 yorum:

cesetizleri dedi ki...

bayıldım bayıldım :)

rectoa dedi ki...

kadınlara o kadar çok yükleniyoruz ki hemcinslerimin de ağzının payının verilmesi gerekiyordu zati :)

ıvır zıvır... dedi ki...

rectoa...
valla çaktırmadan bende hangilerini yapıyorum ....hangilerini yapmıyorum diye bakmadım değil :)...
..

cesetizleri...
valla bende bayıldım...
biraz iğneliyo ama ...ehhhh!!...olur o kadar :))...

öykü dedi ki...

Ben cok eglendım okurken:)

böcük dedi ki...

Eheheh çok güldüm yeminle :D

Bunların hepsi olmasa bile ben azından altı yedi tanesi her erkekte mevcut bence :D

ıvır zıvır... dedi ki...

öykü...
eğlenmenize sevindim...:)..
...

böcük....
altı yedi çok çok....
bir ... bilemedin ikidir...
..
ikidir.. iki ... ikidir ..oo...:P