25 Nisan 2009 Cumartesi

BİR BLOG VEDASI....

Aslında bu bir veda havası .... Ama ondan önce anlatacaklarım var.. (sonradan eklenti)
Blog dünyası rüyalarda gezer gibi bi yer...sanki ardı ardına açılan kapılar hayatımızda ... kapı kapı çok gezmiyorum ama her kapımı özenle ziyarete devam ediyorum... odadan odaya geçer gibi ... bi anda bir tıklıyorsun Almanyada'daki yazarın sayfasına sonra bir tık hopppp... karşı komşunun..... kimler var tıklanası derseniz... kendi penceremden görünenleri sıralamak istedim bugün... :)
kim var kim yokdan evvel deminceciz bulduğum ama sekizyüz milyon kez izlenip yinede güldüğümüz o şeyi paylaşayım diyorum....:)

- Free videos are just a click away

hahahaaaa.... ilaki Hababam ...:P
neyse ...ilk kapıda kim var...
..... Malın Gözü ve yazarları var efendim .... 'bir tespit' ve 'yettim gari' havasıyla dünyalarımıza projektör tutup seyyar çekiyorlar ... ah be!!! Malın Gözü.... sensiz bu yarı saydam ..yarı yalan alem düşünemiyorum... :) ben ki siz hep var olup interneti sizin üzerine inşaat edildiğini hayal ediyorum ara ara ... kelime ve konuların kafasına vurup pekmezini akıtmaya devam edin lütfen :).... haaa bak tam bunları yazarken ne geldi aklıma 'cırmıklamak' var örneğin oda güzel ve insanı kendine çeken bir kelime...:)... böleee 'cimciklemek' gibi... ama değil

Sonracığıma bir kapı daha aralıyoruz... .... araştırmacı gazetecimiz var ama bugüne değil sadece, düne dair şeylerde var bi dolu.... kendisi şöyle diyor İçimden Geldiği Gibi..... hmmmm.... bir şey mi öreneceksiniz... çok mu cahilsin Ivır... eee doğru İGG'ye...:)

ordan çıkıyorum bir kapı beliriyor önümde... kimin kapısı Öykü'nün... kapı rengarenk bir kapı
nasıl demeli?...
hmmm böle yaşam dolu...:) amaböcekleri sevmez daha büyük olan hayvanlarınsa aşığı kendisi.... :)).. sevgi pıtırcığı ... bazı şeyleri özlüyor... özlerken bile sevgi dolu maşallah..:).... bi gün yolda denke gelsek iki satır cümle kursa tanırım yeminlen :)... tanımassam bırakırım bu işi (hangi işi ıvır...... bu işi zıvır.... hangisini yani.... bu işi üleenn.... de git)... Öyküyü hafta sonları koşarken göre bilirsiniz..... mirkelam gibi belkide...
bakınız ''Öykü insanı nerde koşar..neye koşar (Belsegel)'' ... ehüü...ehüü... ..
sırası gelmişken... insan böyle hiç gülmez ama bu efekt msn illeti ile hayatlarımıza musallat olmuş durumdadır...:))..
bu arada Öykü Hanım'ı bir ziyaret edin derim..:S..... bu yazıyı okudukdan sonra onun sayfasına gidip bi bakın bakalım rahatı nasıl :P.. napıyo ..ne ediyo.... bir eksiği var mı falan diye...
insanlık öldü mü yaaaaa....!!
sıradakiiiiiiiiiiiii........

Ahaaa ..o da ne ...Guguk Kuşu'nun evine gelmişiz kapısının önündeyiz.....okurken tikat edeceksiniz.... ilk kural , üşenmeyeceksiniz... bir...iki ..üç... belkide dört kere okuyacaksın ama o kelimesel sırlı dünyalara ulaşmaya çaban olacak... hadi bi de yorum yapim dersen... artık o bir sayfaya ne yazıyo bu ıvır ne yorumlar saçmalıyor hiç sormayın ....
..
sonra kapısı göğe açılan bir kişi var...
aniden ... belki durduk yere... :) Aydan Bir Kedi Atlıyor (ismin doğrusu içn tıklayın:)..)..... kucağında kelimeler.... her yere saçılıyor... bu görmediğimiz internet denen sanal mucizenin taşındığı her parlak ışıklı ekran kelimelere boğluyor... O ki doğayı sever... toprağı sefer... tüm yazdıklarınıda biz sevdik.... ve yorumlayanları en az yazılar kadar kaliteli elbet ..yorum bırakırken çokca eleyip azca klavyeme dokunuyorum.. (yandaki resim bi yerlerden alıntı ama unuttum :)..)





Hmmm.... bir kapının daha önündeyiz ama çok kulplu çok yazarlı bir kapı Sufi.
kısaca yaşanır diyelim..... yazarı çok çizeri çok ... ve hayatımıza dokunuyorlar ...burdaki 'dokunmak' kelimesi ile ' çok yedim dokundu' aynı şey değil ..lütfen dikkat edelim...:) bi yerlerde okudum oda blogları seviyormuş...yada onlar mı demeli bilemedim... iyiki varlar... mesela o kadar okuluna git Çırağan sarayına ait gerçekleri Sufiden öğren ..bu mudur ..budur efendim...

cicili bicili bir giriş kapısı daha veeee o geliyor...... iç mimar kadar dekorasyoncu...... bir KPSS koşucusu .... coğrafya meraklısı.... veeeeee Htc...bakın millet bu arkadaşı el birliği ile kati surette güzel sanatlar fakültesi yollamak gerek ...hani ne gerekirse yani yapmalı bence :)... kızımız çok hamarat elinden ne gelse tasarlar ... takar takıştırır ..yapar yakıştırır ..gibisinden yani....

sonra Aytuğ Koç var ... dünyasal yorumlar ki okumadan geçeni kınıyorum şu sıralarda blog ödüllerine baş vurmuş üşenmeyin gidin arkadaşınız ne yapıyo orda bi alkış bir poh pohlayın canım!!!

ordan çıkıyorum .... bir kapı böle kocaman ağır ağır açılıyor... kim ki bunlar ?
doktorlar:) hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey ( kısacası 4H :)..) Küçük sığınak ve İdil....aslında çok daha kalabalık sayılırlar ..... bu grup çok özel ... yorum bırakarak musallat oluyorum onlara tabi ki hepsine değil.....:) ... çok güzel yazılar yazıyorlar ama bazen hüzünlüler...:/ bi de sanırım yeni bitmiş hani ya okulları :S... bi ayrılık havasıdır ki bitmek bilmiyor bu dostlar arasında ....valla :)... sanki hayat bunlara ihanet etmiş ....haaa işte!!!.. bu sözünü tutmayan dünyaya sitemkarlar....Şiiittt!!..... sorarım size dünya hangi sözünü tutmuş
...
sayfalarına girerken önümü ilikliyorum... sıra numarası falan alıyorum..... gerekirse tıklatıyor öle giriyorum :P..... eeeee doktora saygıda kusur edilmez.... taş olursun...
ama hakkat yine de .... hani hayatımıza Erdal Özyağcılar ve Beyaz'ın baş rollerdeki Denizbank reklamları ile tekrar girmiş, ıssız bir adaya düşersem yanıma alacağım üç şey nedir sorusundaki, bir şey isteme hakkımı şöle kullanmak istiyorum....
''Allah'ım n'olur bu doktor arkadaşları bir araya getir... hani okul yıllarındaki gibi....birbirlerini çok seviyorlar .... TUS'u da kazanıp sonsuza dek mutlu yaşasınlar :).....'' (AMİN)
....
bu arada diğer iki ıssız ada dileğimi daha sonra kamu oyu ile paylaşacağım :)

sonra bana farklı dünyalar gösteren. besleme ile okuduğum ve... du bakim bayan haleti ruhiyesi nasıl bişeydir diye gezindiğim kapılar var ... Böcek var ... Zodyak Boku ile Oynayan Kız var mesela... ötelerdeki yaşamsal öğretiler... çok ses yapmadan çıkıyorum genelde...:)

Aaaaaaa!!! bir kapı ama kapı yok ...duvarda boşluğu var o kadar ...ki gece gündüz gezele bilesi bir yer.... benim blogumu ilk izlemeye alan kişi :) bu sebeple ayrı bir yeri var
...kim bu arkadaş ...?
cesetizleri ...:) ama nasıl biri ...haa böle ..beyaz... mavi boncuklu ... sonra böle... :P.... yok yok sallaıyom öyle değil.... ama süper bir varlık Allah bozmasın... bu arkadaşın sanırım uzakdoğu hakkında önlenemez bir sevgisi var.. böyle böyle merakla hayatı değişmiş zaten Kasım ayında :) kendisi öğretmen... üretken bir yazar ve sanırım bi zaman bi yerlerde O'nun kitabını raftan alırken göre biliyorum kendimi :)... sonra Gloom var :)... bunlar takım halindeler zaten....onada sevgilerimizi sunuyoruz...
hmmm !!! ama daha önce .... ... ceset'in sayfasından samuray kılıç ustası Tomitosa ile Bursalı Ali Abiye ilişkin röportaja göz ata bilirsiniz... :P
bkz cesetizleri.blogspot.com ..... (böle bi yazı olmasada yinede bakın yani...hadiii ...naaaşşş...)
ceset'in kapısından çıkıp gitmeden önce her ne kadar kendisi şu sıralar ıssız ada dileklerine takmışta olsa..:) birini ceset için kullanmak istiyorum...
''Allah'ım n'olur cesetizleri KPSS' de tamda istediği yeri kazansın ve sonsuza dek sevdiceğiyle mutlu yaşasın... ...'' (AMİN)..:)

sonraaa.....
Ferulago var ....bi kapısı Eskişehir'de bir diğeri Ankara'da :)... (kısık sesle) içeri yavaş girin .. çok yoruluyor... :)... rahatsız et-me-yin ..taa eskişehir-ankaraya gidi---yor... ge--liyor ..yoruluyor.... hem.........
DİKKKATTTTTTTT!!!.... (hayy seni ıvır... sessiz oll!!)..
--Ferulago... noluyo burdaaa..
-- yok bişiii apla... gidiyoduk :P


ve siyah bir kapının önündeyiz :) bir Mesut var meseuttan içeri.. bi ara proglanmış yazılar gönderiyorum demişşti merak ediyorum şu sıralarda gönderdiği planlanmış mı yok günü birlik mi.... :P gerçi şu sıralar yokum diyor...ve mesut sayfa arka plan rengine aşığım diye facebook grubu kurmak istiyorum :) aynı şeyi Gereksiz Yazar içinde söylemek istiyorum... kaç kişi üye olur acaba... napim arkadaş siyah beni sevmiyor (dikkat edin suçu siyaha attım :)... o sevmiyo yani)

küçük bir kapı var ... Böcük...:)).. bu arkadaş kesinlikle şirinler çizgi filminde çocuk şirin tipinin karşılığı... hani sonra ki bölümlerinde... 4 çocuk şirin dahil olmuştu çizgi filme....Böcük'ün orda ki kızıl saçlı çocuk şirinle özdeş olduğunu düşünüyorum :P.... böcük itiraf et O'sun sen....

sonra Çizgili Dünyanın kapıları açılıyor ...beş tane çizeri var içerde... çizerlere ve çizimle alakalı herşeye duyduğum uhrevi bir saygıdan mıdır nedir... içeri girerken doktorların sitesine girerken ki gibi önümü ilikliyor, ukalalığımı dışarda bırakmaya çalışıyorum :) ..... destur diyip bakıyorum ... bu beş kişiyi bir arada bulup kendime 'el vermeleri' için ikna etmeyi düşünüyorum...:) hatta başımı okşaya bilirler ...cimcikliye bilirler ... hatta zumzuklaya bilirler ... ellerinden falan bir toz nasiplenirsek ne iyi.... yani ne olursa haaa... :)

Aslı var ...kendisinin noter olmasını olası buluyordum ..çünkü önceden adı ''Aslı'dır'' dı :)...

sonraaaa!!! ceremiss var ...

Gereksiz Yazar var resmini yayınlamış bende üşenmeseydim bir gün yayınlamak isterdim.. ama görüntü kirliliği olurdu... :) gereksiz yazar resim yayınlamak nasıl bir duygu d'iyele....

sora Ful Yaprakları var ....Haydins var ... sevdicekleri asker :(.. olur o kadar... ne demiş bir düşünür ...'asker gidecek geri gelecek' ...onlara da 'kızlarıda alın askere' parçasını yolluyorum.... eeee yoktu bizim zamanımızda kızları askere almak diye bişey...... şimdiki gençler çok şansılı :P....
veee Haydins bize şimdide Moskova'daki hava durumu bildirecek.....
evet Haydins... söz sizde... yine Sibirya soğukları değil mi...??

ve Güzel yemek kokularının ve elişlerinin bulunduğu bir kapı ?..benim klasmanımda olması garipte olsa yemek yapan ..dikiş diken bu arda harikalar yaratan insanlarımız var ... evet doğru bildiniz Anne Kaz... Taze Nane... Ufuk Dünyası ve dahası... bişey demek istiyorum aslında acayip yemek yaparım... :) ama sadece isteyince ve o da yılda bir kaç kezdir :)...ve okulda iken kendi proje tüpümü dikmiştim mesela... :) çizimleri bilem var yani... İETT otobüsünlerinde çizmiştim detay dikişlerini falan... .ne günlerdi yahu... nerdeydiniz blog hanımları siz o zaman ....(fotoğraf:Anne Kaz sayfasındandır)

komik bir kapının önündeyiz Fıkra Sever .....kral adam vallaaa......
'nası yani tacı falan mı var' diyeni Allah'a havale ediyorum ..
gülmek için değil sadece ne yalan diyim çizimleri incelemek içinde sık sık giriyorum ..giriyorum da ne oluyor orasını karıştırmayın yani...

uzak bir kapı olan Biraz var .... böle az ötede ...hani biraz ötede der gibi bişey ama ..uzakta ABD de ....ama yinede Biraz uzakta da olsa.... işte ordan buraya yazı yazıyor... metroyla yolculuk yapıyor... sanal ve gerçek hayat takipcisi.... bir nevi haberci ... elinde DNA lar ... sonra önlüğü var falan:)
Biraz Bey... Obamayı görürsen ve ilete bilirsen sevgilerimi ilet lütfen... fiziksel olarak daha yakın bir bağ bulamıyorum Obama ile aramızda...:) lütfen Kyoto yu imzalasın... vampirin kana ihtiyacı gibi petrol açlığı çeken bir dünya istemiyoruz artık... haa bu kavruk adamda imzalamassa buşşşttt gibileri hiç yanaşmaz valla (ara not: hiç umudum yok imzalanmaz o şey :(..)





Abraxas var kimyacı kendüleri.... ne geldi aklıma geçenlerdebir yere yorum bıraktım... molekül ile elementi karşıtırmışım:)... rezil oldumda yorumu yazdığım kişi yinede bişi demedi..... eee... ne desin ki... ama keşke Abraxas'a soraymışım....:P
..
sonra Pino hanım var .... İki Afacanı ve Bülent Bey... kendisi gönüllerin mimarı :)...herşeyi atamıyor saklıyor.... fark ettim ki bende birazcık onun gibi saklıyormuşum herşeyi ... sanırım hayattaki en büyük korkusu bir hırsızın herşeyi biriktirdiği çekmecesi ile koşarak uzaklaşması, eminim böyle kabusları vardır mücevher kutusu ile çekmecesini takasa hazır :)....... ve tüm bunlara ek olarak........ ''çiziyor'' .... ama öyle böyle değil yani... bu noktada kelimelerin kifayetsizliğine sınıyorum.... şimdide mikrofonlarımızı Pino'nun portminime veriyoruz (kendisi bir eksiz kalemidir)... bir de Pino Hanım'ı o anlatsın bize :)
..


Bir kapı var ki ayda yılda bir açılır. ama evlere şenlik...... o kişi Aerodinamik Yar.....ayda ortalama 2 yazısı var ama ne yazış harikalar yaratıyor :D ... sevenleri her seferinde 'ülennn bu kızın başına bişey gelmesin '' telaşı ile yanıp tutuşurken o ve son gözdesi fare henry ile hayatımız bir yerlerden ilişiyor .... onu izlemeye devam edin .... .
hmmm bak ne geldi aklıma....Ayro d'eyele ne kadar oldu otostop çeken bir kuğu görmeyeli... ??? ...yaaaa bak işte ...insan özlüyor de mi.....yaniiii millet özlüyor gızım ...ayda 4 kez yaz bari :)
..

bi dolu bayana ek olarak üşenmeyip geçen hafta sırf inat edip eklediğim beylere ait kapılar var, ama şu sıralar pek bir yazmıyorlar ...:)
Suya Atılan Nakışlar var ki benim için elimin altındaki ebru sergisi..:) kendisine teşekkür ediyorum...

Demli Hayat ...kendisi bana ilk yorumu bırkan şahsiyettir... o nedenle özel bir yeri vardır benim için...

ve Adsızlar vardı elbet... isimsiz dostlarım... sevenlerim ... onlarda sonsuz teşekkürler... o kuzucukalrda kendilerine iyi baksınlar...

ve buraya yazmayı unuttuğuklarım var :(... ama onlarda illaki varlar da benim unutmuşluğum gibi bişey söz konusu sadece :(...







sonra ıvır var..... bi de zıvır.... böle saçları falan
ama dalgalı olmayan .... yazamayan... ciddi düşünen ...aslında en sevmediği kelime olsa da 'biraz geyik' olan biri... yazabiliretisinden çok anlayabiliritesi yüksek , yorumlaya bilen... geometri sever... Yaratıcı'ya yaklaşmaya vesile arayan... çizmeye çalışan ama pek bir yetersiz... kendi uzun ama aklı kısa ...başkalaşan..... otobüslerde okumak için garip bakışlarla durmadan cebincen katlanmış hikaye ...soru kağıtları ve kitaplar çıkartan .. evdeki odası için yer yer savaşan... yazarken ki tutarsızlığını bir türlü aşamayan kullandığı 'ıvır zıvır ' adını sevdiği Pixar'ın 1989 yılındaki ilk animasyon filminden alan ve...tüm esmerlere inat pek görülmeyen sarışın uzuunnn bir Adanalı...:)




Ama artık yazamayacak kadar ALES sınavı yaklaşan.... sonrasında olağan üstü çaba safetmesi gereken bir proje ve belki akabinde yurtdışına.. şantiyeye gitmesi gereken biri... :S..

..
Ve görmekteyim ki tüm sanal dünyada ıssız gemiler gibi okyanusun ortasında terkedilmiş, server'larda yer tutan bloglar var ... işte bu nedenle blogum kendi kendini fes etmesini bilecektir en kısa zamanda ..bir diğer değişle kapatıyoruz yani dostlar.....:S
öylece ortalıklarda kalmasına gönlüm hiç el vermecektir..... ne o öyle cami avlusuna bırakılmış bebeler gibi :).... çokca yer tutmasamda buraları çok sevdim... ama şimdilik bu kadar ... :( herşey gönlünüzce olsun efendim....



Sürç-i lisan ettiysek affola...

sevgi ve saygılarımla.......

29 yorum:

öykü dedi ki...

Cokkkkk tatlı yazmıssın:))
ne dıyeyım cok mutlu oldum
Ama kendını unutmussun:)
sen de cok sekersın:))
uzun uzun guzel yorumlarınla hep yanımızda ve desteksın.

sevgıler
sevgılı Ivır
bı de ben boyle sevgılı ıvır dıyorum dıye:))
gulduruyormusum bazı okurları oyle dıyorlardı
e ne dıycem :)

guguk kuşu dedi ki...

Canım yaa, sen hiç üşenmeden, tek tek yazdın bizleri ha. Ne diim ben sanaSürç_i lisan da ne demek, inan gözlerimi yaşarttın. Çok teşekkür ederim, hemde binlerce kez. İyiki birbirimizi tanımışız dimi ıvırcım zıvırcım ?

ıvır zıvır... dedi ki...

öykü....
aaaa aşkolsun vallahi ... kendimi en sona yazdım... yaaa :S..
..
Ivır kelimesini bende çok sevdim... gerçekten komik ve sevimli bir ifade....
ama artık okurlar bu kelimeye gülmeyecekler ... artık olmayacağım:) ...:S ama belki başka bir 'ıvır' gele blir bilemem :S

ıvır zıvır... dedi ki...

guguk kuşu...
ben teşekkür ederim...
tanışmak çok güzeldi..

gereksiz yazar dedi ki...

vallahi baktım resim işi prim yapıyor son olarak boydan resmimi yayınlayayım dedim.. ''uzanmışım kaldırıma'' başlığıyla.. :)

ıvır zıvır... dedi ki...

gereksiz yazar...
ilahi.. resmide hakkat resim sandım ya...

cesetizleri dedi ki...

gözlerim doldu be, üff be,
nereye gidiyorsun..
ne olacak haftada bir yazı yazsan ales bir şey demezdi.
benim de kpss var ama hey maşallah yazıp duruyorum.
gitme valla.
bak gitme dedim..
gitme huu kime diyorum..!!

öykü dedi ki...

Ya IVIR
yazının yarısı cıkmamıs ben ılk yorumu yazdıgımda
sımdı okudum
:(
blogunu kapamakzorunda degılsın
dursun o
her zaman yazmasan da aklına estıgınde fırsat buldugndabı noktakoysan yeter
uzuldum ben sımdı cok ya:(

öykü dedi ki...

Şu vedalardan hayatım boyu nefret ettım nerde nasıl karsıma cıkarsa cıksın
hep ıcımı acıttı

öykü dedi ki...

sevgılı ıvırcım

http://beyazkedi-silbastanbaslamakgerekbazen.blogspot.com/

oku bu yzıyı v blogunu sılme

Pino dedi ki...

yaaaaa:(((
bak bende ağlayıyırum:(
ne güzel anlatmışsın yazmışsın herkesi teker teker.. sakın silme blogunu..
Ales için blog mu terk edilir yaaaa:((((
Tamam, projeni falan yap, hatta bize yurtdışından bildir yaşadıklarını..
vallahi ben şu an kendimi blog kapısına zincirleyip protesto eylemime başlıyorum ona göre:)
tamam mı....

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Hayrola ıvır daha karpuz keseceği dik:)) Nereye böyle?? Senin farklı projelerine tam alışmışken!!!
Cami avlusu benzetmene ters bir açıklama yapayım..İnternete girmediğin sürece tamam bu benzetme uyar.. Ama internetsiz bir yaşamında olamıyacağına göre, girdiğinde bir liman işte..
Bırakta serverler düşünsün ne olacağını bence..
Arada zihni sinir projelerini bizlerden esirgeme derim..Sonuçta bize kendini tanıttın ve o kadar da özgür değilsin artık..
Zamana bırakman dileğiyle..

rectoa dedi ki...

cesetizleri'nin başındaki bela, kpss, bende de var, ama bu stres ancak blog yazarak atılabilir. ha oldu da tamamen kapattın, yazmayı bıraktın diyelim; bunu saymıyoruz, yine bekliyoruz.

Leon dedi ki...

Hayatınızda başarılar dilerim..Yolunuz açık olsun..

İDİL dedi ki...

Sevgili ıvır,
Hepimizin (ki ben bunu sık sık yaptım) bir şekilde hayatımızda bloglarımızı 2. plana itmek zorunda kaldığımız oldu,hatta ona küstüğümüz.Bu sabah ,bizleri anlatan yazının son paragrafını okuduğumda çok üzüldüm.Dedim ki ara vermek ayrı, bir şekilde yeniden bir gün yazacağını biliriz ama tamemen kapamak hatta yazdıklarına zaman zaman dönüp bakamaaAk çok üzücü olacak ,en azından benim için.
Düşelyip de içinden keşke dediiğin tüm hayallerin dilerim en kısa zamanda gerçek olur.Ne zaman bir doktora ihtiyacın olursa ben buralarda bir yerdeyim.
Son söz:Gitmesen olmaz mı?Gerçekten özleyeceğim seni .

guguk kuşu dedi ki...

Ivırcım Zıvırcım, neryeee gidiyosuuuuun, niye amaaaaa, bak ben seni özlerim amaaa, vedaları hiç sevmem o kadar çok vedalarım oldu ki, gitmeeeeeeee

guguk kuşu dedi ki...

gitmiycen dimi:(, gitme gitme

guguk kuşu dedi ki...

yav bi ales için mi bizi terk edicen, gtme noolurrrr, böööö ağlarım bak şimdi, kimse susturamaz beni sünger bob gibi her yeri sel bastırana kadar ağlarım. ben kimlere ıvırcım zıvırcım derim hem,
gitmiycen dimiiiiiii
gitme nooluuuuuuur

guguk kuşu dedi ki...

gitmedin dimi? hıh gitmemişsin:)

guguk kuşu dedi ki...

doğru valla cesi haklı, ben de doçentlik sınavına başvurdum, noolcekki, ikisini birarada yürütür gideriz işte, GİTMMMEEEEEEEE,

guguk kuşu dedi ki...

aaa ıvırcım zıvırcım, sana ne diicem, mmmmm, şeyyyy, ne dicektim yaaa ben, hay allah unuttum işte (biraz da böyle oyalıyayım bari dedim, yuttunmu:))

Biraz dedi ki...

Sevgili Ivir zivir,
Vedalar hep huzunludur...buruktur.
Keske bloguna devam edebilsen diyorum.
Ama hayatimizda onceliklerimizi de bilmek gerekiyor.

Sana hazirliklarinda basarilar diliyorum. Her sey gonlunce olsun...Hayallerinden de guzel hem de.

Ayrica usenmeyip "biraz":) ile ilgili yazdigin icin tesekkur ediyorum sana okyanusun ardindan:)
Bu arada evet, dediklerini iletmek lazim Obamaya cok haklisin!...

Sevgi ve selamlarimla.
Her sey gonlunce olsun.

hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey dedi ki...

bloguma gelen kaliteli, farklşı ve uzun yorumların sahibi.. bir veda sayfası olmuş şimdi. yazı uzun okumadım, nöbetteyim yine ve TUS açıklandı. ama ben telefon konuşmaktan ve hastaları doğurtmaktan (bu gece doğumevinde nöbetçiyim de!) ancak bakabiliyorum nete ve kısacık vaktim var. sanırım bir sınav ya da onun gibi bir hazırlık için artık yazmayacaksın. yanlış da anlamış olabilirim bilemedim..

ama vedalar hep gidişin hüznünü barındırır. seni tanımasam da yorumlarını hep çok sevdim, sahiplendim benimmiş gibi, tekrar tekrar okuduklarım oldu..

bilemedim şimdi. gitmesen keşke demek geçti içimden. acaba faydası olur mu bilemeden..

erkan dedi ki...

Tırnak cilası gibi yarı aydınlıktan sarıya kavuşmuş mutlu sonların ışıldamasından öte,diğer tarafımdaki yüzlerde güneşe karşı bir soğukluk hissederdim kalbime uzanan elimde.
Ve görsellikten öte düşünmeye çalışırdım yitirilen ben miyim yoksa yitirdiklerim arasında kaybolup gidenmiydim.Aslında değer vermekten ziyade bir sınır çizgisi olmalıydı hislerim ve duygularım arasında.Hissedebilirdim ama duygularımda duymazdan gelmeliydim,en azından üzülmem gerektiği zamanlardan önce.
Kremalı bir bisküvi gibi tatmalıydım ara sıra mutluluğun beyazından,sonra acı bir çay içmeliydim tadını unutabilmek için.
Siyah bir ekranda sarı sayfalı ilanlar gibi arardım bazen içinde kaybolduğum sihirli sözcükleri.
Ve bana ait olan ne varsa sadece benim olarak kalırdı ve yinede benimdi.(blog sitenizi takip ediyorum zamanım oldukça ve çok içten.son yazımı burda yorum olarak göndermek istedim...HAYATINIZDA BAŞARILAR...)

böcük dedi ki...

sana ordaki kızıl saçlı çocuk şirin benim desem itiraf etsem kalır mısın :p

biloglar insanın hayatının önüne geçmeye başlıyor bir süre sonra. bağımlılık gibi bir hal alıyor ama sen istersen daha az uğrayabilir daha az yazabilirsin. biz de ıvır zıvırın yazılarından hayata bakış açısından bihaber olmayız. olmayız olmamalıyız değil mi. çok sık olmasa bile sen yazmayı bırakma :)

ben biliyorum ve inanıyorum bu veda havası kısa sürecek :)

mesut demir dedi ki...

el-veda olmadığı sürece itiraz etmemeli muhtemelen:)

vedalar iyidir özlem barındırır sonra dönersin kucaklaşırsın falan işte bilirsin bunları :)

ve hep gerekli olduğu içindir veda lar...

şimdi sen gidiyorsun ya :) çabuk geeel! ama benim çabugumdan olmasın senin cabugundan!

biliyon muuu! ben o arka plana özel istekle geri döndüm:) bi ara beyaz yapmıştım:) zaten siyahla beyaz dışında renk bilmiyorum. hayır hayır futbolizm le alakalı değil kim demiş! :p

ıvırcıgım iyi bak kendine! (annem nefret ediyor bu sözden! allahtan blog okumuyor:p )

görüşelim olur mu;)

kamikaze dedi ki...

yaaaaaa selammm ben yeni geldimmm amaaa :( lütfen gitmeyin yeni bir okurunuz ve yeni bir blog açmış brii olarak söylüyorum yani bloğu kapatmayın benim gibi maalesef geç keşfedenelr olbilir değil mi,kapatmazsanız biz iyi bakarız siz gelinceye kadr:( sevgilerimleeee blogcu dostları ne gzüel anlatmışsınız hepsine katılıyorum.sizi de okuyacağım.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

yazılanların hepsi senin iyiliğini,dostluğunu ve kalp güzelliğini anlattı bana...geçici bir süre veda anlaşılabilir ancak kapatmak olmamalı...burası senin zamanını ve harcadığın emekleri gösteren bir boyut...o nedenle sadece güle güle git ve işlerin bitince güle güle geri gel diyorum...bekliyorum arkadaşım haberin olsun...

Suya atılan nakışlar dedi ki...

merhaba arkadaşım
yazını çok geç gördüm
okuyunca baya hüzünlendim ne güzel ifade etmişsin her şeyi bende sana çok teşekkür ederim güzel yorumların için :)
inşallah tekrar aramızda görürüz seni sınavların ve çalışmaların iyi bir şekilde sonuçlandıktan sonra tabi :)
sevgi ve selamlarımla
başarılar dilerim